مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان کردستان گفت: معلمان باید با الگو قرار دادن شهید مطهری در تربیت نسل آینده به تربیت و پرورش در تمام ابعاد توجه نمایند.
کد خبر: ۸۸۵۴۰۰۱
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، توحید رستمی پیش از ظهر امروز در یادواره بزرگداشت مقام معلم و معلمان شهید که در سنندج  ضمن تبریک هفته معلم و هفته بسیج فرهنگیان، گفت: معلم اندیشمند ترین اقشار جامعه است که تربیت نسل آینده را بر عهده دارند.

 

وی در ادامه اظهار داشت: شهید مطهری یک الگوی به تمام معنا و کامل برای جامعه فرهنگیان است زیرا که جامعیت شهید مطهری در همه زمینه­ ها او را الگو کرده است به طوری که ایشان؛ فقیه، فیلسوف، مفسر، جامعه­ شناس، معلم اخلاق و عارفی است که در عمل نیز این جامعیت را به اثبات رسانیده است.

 

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان کردستان بیان کرد: معلمان باید با الگو قرار دادن شهید مطهری این جامعیت را در خودشان پرورش داده و در تربیت نسل آینده به تربیت و پرورش در تمام ابعاد توجه نمایند و نباید تربیت نسل آینده یک­ بعدی باشد.

 

رستمی در پایان افزود: از دیگر ویژگی­ های شهید مطهری منطق مطهری است که امروز باید در برابر تهاجمات، جنگ نرم دشمن و پاسخ به شبهات ایجاد شده منطق شهید مطهری را رواج دهیم.

 

ارسال نظرات