خبرهای داغ:
معاون سابق امنیتی انتظامی استانداری تهران در جمع بسيجيان گلپايگان مطرح كرد:بعضی از کاندیدها با وعده های دروغ و کمک تبلیغاتي رسانه های بیگانه رأی مردم را جمع می کنند.
کد خبر: ۸۸۵۴۰۰۴
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاري بسيج از گلپايگان، صفرعلی براتلو ، معاون سیاسی امنیتی سابق استانداری تهران در آستانه هفته عقيدتي سياسي در سپاه و بسيج در نشست روشنگری مردم سالاری دینی كه در سالن بصیرت ناحيه مقاومت بسيج گلپایگان برگزار شد، گفت: دنیای استکبار همواره با حساسیت زیاد، مساله انتخابات کشور ما را بررسی و تحلیل می کند.

معاون سیاسی امنیتی سابق استانداری تهران اظهار کرد: امروز دنیای استکباری از قدرت و توانمندی ایران، هراسان است.

وی با بیان این که دشمن با سرمایه گذاری و صرف هزینه بالا سعی در رقم زدن نتیجه انتخابات به نفع خود است، تصریح کرد: امروز دشمن با نفوذ در دستگاه های تصميم ساز و تصميم گير کشور به دنبال ناراضی نگه داشتن مردم از نظام است.

معاون سابق امنیتی و انتظامی استانداری تهران با بیان این که دشمن می خواهد کسی روی کار بیاید که به دنبال حل مشکلات بیکاری و معیشتی مردم نباشد، عنوان کرد: دشمن با این اقدامات و ناراضی نگه داشتن جوانان،به دنبال این است آن ها را به جای دفاع از نظام، در مقابل نظام قرار دهد.

براتلو عنوان کرد: برگزاری انتخابات برای ما و کشور بسیار حساس، حیاتی و سرنوشت ساز است.

وی با تاکید بر اینکه تکیه نظام به مردم است، گفت: تمام ساختار کشور ،مستقیم یا غیر مستقیم با رأی مردم شکل می گیرد.

معاون سابق امنیتی و انتظامی استانداری تهران با اشاره به زمین گیر شدن دشمن در بحث نظامی، خاطرنشان کرد: دشمن از دو راه نفوذ فردی و نفوذ جریانی قصد براندازی نظام جمهوری اسلامی را دارد.

براتلو با اشاره به قضیه منتظری تشریح کرد: نفوذ بر یک فرد باعث می شود حامی ولایت، بعد از مدتی خود نقطه مقابل ولی فقیه و یار منافقان شود.

معاون پیشین سیاسی امنیتی استانداری تهران با اشاره به نفوذ جریانی برای تغییر باورها و آرمان ها و تغییر در سبک زندگی و نگاه سیاسی، خاطرنشان کرد: بعضی از نامزدهاي انتخاباتي با وعده های دروغ و کمک تبلیغاتي رسانه های بیگانه رأی مردم را جمع می کنند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس اضافه کرد: بعد از آن دشمن با کمک این فرد، نیروهای حزب اللهی را در کشور کنار زده و باعث از بین رفتن روحیه انقلابی در کشور می شود.

براتلو افزود: نیروهای ارزشی و با تقوا باید در انتخابات شرکت کرده و فردی انقلابی و دلسوز را انتخاب کنند.همه باید تکلیف محور برای فرد اصلح تبلیغ کرده و به رأی آوردن وی کمک کنند.

معاون سابق امنیتی و انتظامی استانداری تهران گفت: متأسفانه در دوره هایی با کم رنگ شدن حضور نیروهای انقلابی و حزب اللهی، شاهد روی کار آمدن دولتی ناکارآمد بوده ایم.

براتلو با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در روز مبعث عنوان کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری اگر شخصی خائن را انتخاب کردید، شما هم در خیانتش شریک هستید.

معاون سابق امنیتی و انتظامی استانداری تهران عنوان کرد: باید با جدا کردن نیروهای خوب و ارزشی هر دو جناح سياسي در كشور، در جهت حل مشکلات مردم بکوشیم.

وی با بیان این که امیدواریم در این دوره، انتخاباتی پرشور و زیبنده ملت ایران و بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری داشته باشیم، خاطرنشان کرد: امروز هیچ ابر قدرتی بدون حضور ایران قادر به تصمیم گیری در منطقه نیست.

وی این دستاورد را ثمره خون شهدا خواند و گفت: رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس به همه ثابت کردند که به هیچ ابر قدرتی اجازه تجاوز به خاک ایران را نمی دهند.

وی با تاکید بر اینکه هدف از تشکیل داعش از بین بردن جمهوری اسلامی ایران بوده، بیان کرد: امروز ایران با حضور در سوریه، توانسته جنگ با داعش را به خارج از مرزهای کشور ببرد.

معاون سابق امنیتی و انتظامی استانداری تهران با اشاره به قدرت کنونی ایران اظهار کرد: مسئولان مي بايستي به جای تحمل خفت در مذاکرات، عزتمندانه و با صلابت پیش بروند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار