خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان گفت: امیدواریم مشکلات اقتصادی و رکود و تورم و بیکاری جوانان با انتخاب صحیح و تصمیم حکیمانه و شجاعانه، حل شود.
کد خبر: ۸۸۵۴۰۲۴
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳
آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان در جمع خیرین و نیکوکاران انجمن خیریه چهارده معصوم(ع) اظهار کرد: شما می‌بینید که امروز اثری از یزید و یزیدیان نیست! ائمه ی ماباقی ماندند، یاد آنها باقی مانده هست.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات افزود: به یاری حق و این مجالس که در مسیر ارادت به سیدالشهداست، امیدواریم انتخابات باعث بشود آنچه مصلحت است صورت پذیرد و مشکلات کشور حل شوند، به‌ویژه مشکلات اقتصادی و رکود و تورم و بیکاری جوانان، که امید است با یک انتخاب صحیح و تصمیم حکیمانه و شجاعانه، برطرف شوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان در ادامه خاطرنشان کرد: این کشور، کشور سیدالشهدا است. شما در اربعین می‌بینید که میلیون‌ها نفر از ایرانیان به کربلا می‌روند و این برای تمام دنیا تعجب آور است.

وی با اشاره به اربعین گفت:‌ این حرکت ویژه فقرا و قشر کم درآمد و بی بضاعت است که افرادی با هزینه اندک یا به‌صورت رایگان ارائه خدمت می‌کنند.

وی همچنین اعلام کرد: اوقاف عراق یک زمین درحدود یک‌هزار و ۲۰۰متر، در کربلا برای ساخت زائرسرا، در اختیار ما قرار داده است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها