مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان :
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: کاراگران سربازان جبهه اقتصادی هستند و همواره هم در صحنه های انقلاب اسلامی و مسائل اقتصادی که فرا روی نظام بوده ایفای نقش کرده اند
کد خبر: ۸۸۵۴۰۳۵
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان علی آشتاب در آیین تجلیل از کارگران ؛کار فرمایان واحد های نمونه استانی که در بیت امام جمعه برگزار شد اظهار داشت : با توجه به اینکه مقام معظم رهبری امسال را تولید و اشتغال نامگذاری کرده اند وظیفه همه دستگاه هایی اجرایی و قوای سه گانه که توجه بیشتر داشته باشند.

وی افزود: کاراگران سربازان جبهه اقتصادی هستند؛ همواره هم در صحنه های انقلاب اسلامی و مسائل اقتصادی که فرا روی نظام بوده ایفای نقش کرده اند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان تصریح کرد: جامعه کارگری و کار فرمایی ما با یک انسجام لازم و اتحاد و هم فکری سعی در عملی کردن سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی ازسوی مقام معظم رهبری را دارد .

آشتاب گفت : ما از 266 تشکل کارگری در سال 94 به 303 تشکل در 95رسیدم و تلاش این تشکل ها همواره در جهت سلامت و ارتقا کار؛ سالم سازی محیط کار و بهر روری به عنوان یک هدف اساس است که دنبال میشود.

وی خاطر نشان کرد: در سال 95 با تشکیل حدود 141تعاونی کار تشکیل دادیم که راستای بهرگیری از ظرفیت های مالی مردم و فکری است که همین فعالیت ها منجر به اشتغال شده است .

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان عنوان کرد: در سال 95 هزار 507 واحد مسکن مهر را تحویل داده شدند.

آشتاب با بیان اشاره به تعیین و تکیلف کردن واحدهای مشکل دارتصریح کرد: ما 21 نوع تعاونی که از چرخه فعالیت خارج شده بودند و با تلاش ها بالغ بر 215 میلیارد ریال سرمایه به چرخه استان برگشت و145نفر اشتغال ایجاد کرد.

انتهای پیام/ز

ارسال نظرات