نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

امنیت کشور مرهون نیروهای مسلح و حضور مردم است

حجت الاسلام والمسلمین نکونام گفت:‌کسانی را انتخاب کنید، که حقیقت و عمق انقلاب را درک کنند، به بیرون دل نبندند و این همه ظرفیت درون را فراموش نکنند.
کد خبر: ۸۸۵۴۰۳۸
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با روز جانباز؛ پرچم متبرک کربلا با حضور مسئولان ارشد و نیروهای مسلح استان چهارمحال و بختیاری در میدان قمربنی هاشم علیه السلام شهرکرد برافراشته شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، در این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد باسعادت حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام و روز جانباز، بااشاره به رشادت های رزمندگان تیپ همیشه قهرمان و سرافراز 44 قمربنی هاشم علیه السلام گفت: این میدان مزین است به نام نامی قمربنی هاشم علیه السلام و با نقش همیشه جاودانه رزمندگان استان ولایتمدار چهارمحال و بختیاری گره خورده است.

حجت الاسلام و المسلیمن محمدعلی نکونام، تصریح کرد: در این میدان باید ان شاءالله به حول و قوه الهی گوشه گوشه ی این میدان، قهرمانی های سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام را به رخ بکشانید تا هرکسی وارد این استان چهارمحال و بختیاری می شود از همین آغاز و همین میدان، عظمت این استان ولایتمدار را بفهمد. پایداری این استان را بداند و بشناسد و بداند همه اقوام، عزیزان و طوایق و قبایلی اعم از مردان و زنان مؤمنی که در این استان زندگی می کنند، همه ی بالندگی شان قمربنی هاشم علیه السلام است.

وی، با اشاره به چهارم شعبان و سالروز ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام، بصیرت، ولایتمداری و فداکاری و وفاداری آقا قمربنی هاشم علیه السلام را یادآور شد و ‌افزود: چنین انسان مؤمن اهل بصیرت، اهل بینش، چشم باز و دل روشن؛ راه را خوب می شناسد و فتنه ها او را در خود غرق نمی کنند.

امام جمعه شهرکرد، ادامه داد: چنین انسانی را انحراف ها، زرمداران و قدرتمندان نمی توانند جذب کنند و به معنای راستین کلمه هیچ راهی جزء توحید، نبوت، رسالت، امامت و ولایت را نمی بیند؛‌لذا می ایستد و سرمی دهد، دست می دهد، همه اعضاء و جوارح او هدف تیرهای کینه دشمن قرار می گیرد ؛ اما خم به ابرو نمی آورد و در آخرین لحظه از عمرش وقتی مولایش حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام بالای سرش می آید، آرزویش آن است که اباعبدالله خون از چشمان اباالفضلش پاک کند تا یک بار دیگر چهره ی نازنین مولایش را ببیند و سپس جان می دهد.

وی،‌ با اشاره به برخی دیگر از ویژگی های قمربنی هاشم علیه السلام ،‌گفت:‌ مردم مقاوم استان چهارمحال و بختیاری همواره در صحنه های مختلف ولایتمداری خود را به خوبی نشان داده اند، که انتخابات، حماسه ۹ دی، روز جهانی قدس و راهپیمایی ۲۲ بهمن، نمونه هایی از این حماسه ها می باشند و به حول و قوه الهی، در ۲۹ اردیبهشت نیز همراه ملت بزرگ ایران حماسه ای جدید رقم خواهند زد.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری: با اشاره به حضور پرشور مردم استان در صحنه های مختلف، گفت: مردم ما ان شاءالله در انتخابات 29 اردیبهشت امسال هم نشان خواهند داد که ما ابوالفضلی هستیم، ما بصیرت اباالفضلی داریم و اجازه نمی دهیم ولی امرمان تنها بماند.

وی، با انتقاد از سستی بعضی از مسئولین، تصریح کرد: اجازه نمی د هیم ولی امرمان دل نگران باشد و گِلِه کند از بعضی کسانی که نمی خواهند راه انقلاب را درست بپیمایند، به بیگانه دل بسته اند و امنیت کشور را از راه هایی غیراز آنچه حقیقت این کشور است، جستجو می کنند.

امام جمعه شهرکرد، امنیت کشور را حاصل تلاش نیروهای مسلح، شهدا، ‌خانواده شهداء، مردان و زنان، فن آوران و مخترعین ، ‌نوآوران و موشک سازانی دانست که ‌همه عرصه های دفاعی را تقویت کردند و گفت: اینها یک " نَه" ماندگار برای همیشه به دشمن گفتند و این " نَه"، همیشه امنیت می آورد.

وی، اظهار کرد: بعضی به گونه ای دیگر جلوه می دهند و می گویند امنیت را مذاکرات به میدان آورد و حضرت آقا گلایه کرد که چرا این چنین می گویید؟ چرا چهره حقیقی و راستین انقلاب را منحرف نشان می دهید؟

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: شما روز 29 اردیبهشت به گونه ای تصمیم می گیرید که انسان هایی زمام دار باشند که حقیقت انقلاب را درک کنند، عمق انقلاب را درک کنند، دچار اشتباه محاسباتی نشوند، اشتباه در تحریم نکنند، راه را غلط نروند، به بیرون دل نبندند، این همه ظرفیت درون را فراموش نکنند، تصمیم با شما مردم است؛ خداوند فرموده است: " ان الله لا یغیروا به قوم حتی یغیروا بأنفسهم" ، خدا فرموده تغییر به دست شما مردم است و شما تصمیم گیر هستید.

وی، در پایان با توصیه به انتخاب اصلح در انتخابات 29 اردیبهشت گفت: مراقب باشیم با تصمیم درست، ماندگاری مان را پای پرچم قمر بنی هاشم علیه السلام ان شاءالله به حول و قوه الهی مستحکم نشان دهیم.

گفتنی است: در این مراسم با مولودیه خوانی و برنامه های متنوع فرهنگی، پرچم متبرک کربلا و مزین به نام علمدار کربلا در میدان قمربنی هاشم علیه السلام شهرکرد به اهتزاز درآمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار