معاون استاندار لرستان :

رشد صادرات استان در سال گذشته 21.5 درصد افزایش داشته است

معاون استاندار لرستان با اشاره به رشد صادرات استان در سال گذشته 21.5 درصد افزایش گفت: در سال گذشته 141 ظرفیت تعطیل‌شده استان وارد مدار تولید شد که با راه‌اندازی 692 واحد بااعتبار 560 میلیارد تومان استان لرستان رتبه سوم کشور را کسب کرد.
کد خبر: ۸۸۵۴۰۴۳
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم آباد مهرداد غضنفری ظهر امروز در آیین تجلیل از کارگران ؛کار فرمایان واحد های نمونه استانی که در بیت امام جمعه برگزار شد اظهار داشت : کارگران به عنوان یکی از شریف ترین و زحمت کش ترین اقشار جامعه از عومل اصلی تحقق و پویایی هر جامعه محسوب می شوند و شکوفایی هر جامعه مدیون تلاش های این قشر است.

وی افزود: در فرهنگ غنی اسلام کار قداست دارد و یک مفهوم ارزشی است و معصومین(ع) برای کار اجر دنیوی و اخروی قائل هستند و کارگری که تلاش می‌کند نسبت به کارگری که کار را رها و عبادت می‌کند اجر اخروی بیشتری دارد.

معاون استاندار لرستان عنوان کرد : بیکاری در فرهنگ اسلام منفور است و کارگر به‌عنوان یک نیروی مولد شرط اساسی کار است چراکه هیچ فعالیت اقتصادی بدون نقش‌آفرینی کارگر شکل نمی‌گیرد.

غضنفری با اشاره به رشد صادرات استان در سال گذشته 21.5 درصد افزایش گفت: در سال گذشته 141 ظرفیت تعطیل‌شده استان وارد مدار تولید شد که با راه‌اندازی 692 واحد بااعتبار 560 میلیارد تومان استان لرستان رتبه سوم کشور را کسب کرد.

وی تصریح کرد: در دولت تدبیر و امید 12 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان مجهز به آبیاری مدرن شد.

معاون استاندار لرستان افزود: در سال 96 سند اشتغال و سرمایه‌گذاری استان تهیه می‌شود که این سند با سرمایه‌گذاری شش هزار میلیارد تومان در اردیبهشت‌ماه امسال به دستگاه‌های اجرایی استان ابلاغ می‌شود.

انتهای پیام/ز
ارسال نظرات