دلنوشته‌ «حقوقدان» «فرزند شهید» برای حاج قاسم سلیمانی

فرزند شهید قاسمپور در دل‌نوشته‌ای به مناسبت روز میلاد حضرت ماه‌ بنی‌هاشم(ع)، این روز را بخصوص به حاج قاسم سلیمانی تبریک نوشته است.
کد خبر: ۸۸۵۴۰۴۶
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، فرشته قاسم‌پور فرزند شهید رحیم قاسم‌پور و وکیل پایه یک دادگستری در دل‌نوشته‌ای که به مناسبت روز میلاد حضرت باب‌الحوائج ابالفضل العباس نوشته، آورده است:

سردار سلیمانی در عصر حاضر برایم الگوی عینی وفاداری و فرمانبرداری و ادب به مانند حضرت قمربنی هاشم (ع) است.  در زمانه‌ای که عهد وپیمان‌ها یکی یکی بازرق و برق دنیا گسستند و جایش راحتی و پشت کردن به ارزشها، رواج پیدا کرد، حرفهای گزاف و شعار بی‌عمل خریداران فراوانی یافت، حرمت‌شکنی  باهر بیانی و از هرمقامی عادت گشت، نگاهم را به کسی دوختم که می‌توانست بعد از تمام آن سالهای دفاع از سرزمینم، با بهترین امکانات و بدون کوچکترین دغدغه‌ای با توجیه" وظیفه‌مان را قبلا انجام دادیم"، خود را از صحنه پربلای این روزگار کنار بکشد.



اما ماند  و چه ماندن زیبایی را یادم داد، به جای شعار و فریاد و جنجال و...ایستاد و از تمامیت سرزمینم، فرسنگها دورتر از خاکم دفاع کرد، به آنچه که به او سپردند عمل می‌کند، آنهم به حد اکمل. باهمه قدرتش، متواضع و فروتن است، یقین میدانم مریدانی که از محضرش تعلیم گرفتند هرکدام قهرمانانی هستند که جان شیرین را خالصانه برای حفظ سرزمین پیشاپیش هدیه کرده‌اند.

بزرگی و ادب و وفاداری حضرت ماه بنی‌هاشم(ع) در هر دوره‌ای مریدانی را برای بشریت تربیت می‌کند که هرچند در میان موجی از ظلم و ستم‌ها و دلفریبی‌های دنیایی باشند، لکن به تاسی از آن مرد بزرگ، قهرمانانی بی‌بدیل برای عصر و دوران خود می‌گردند.
در این عصر و زمان، نه تنها مردم سرزمینم ایران، بلکه مردم دنیا، به این بزرگ مردان قهرمان می‌بالند.

سردار قهرمان میهنم، یادگار پدران شهیدمان، تولد حضرت ماه بنی هاشم (ع) برشما و همه قهرمانانی همچون شما که برای امنیت سرزمینم، صادقانه ایستادند مبارک
فرشته قاسم‌پور
فرزند شهید
وکیل پایه یک دادگستری
دانشجوی دکتری حقوق خصوصی
ارسال نظرات
آخرین اخبار