مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

ارکان و پایه و اساس سپاه برپایه فکری، روحی، اخلاقی، معنوی و اعتقادی است

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: توفیقات سپاه پاسداران در طول چند دهه گذشته بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مرهون توجه به مسائل عقیدتی است
کد خبر: ۸۸۵۴۱۱۵
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج ازاستان سیستان وبلوچستان حجت الاسلام علی نقی طهرانی زاده  در جمع خبرنگار با تبریک هفته عقیدتی سپاه پاسداران از 12 تا 18 اردیبهشت اظهار داشت: همه مولفه های قدرت سپاه پاسداران آموزش عقیدتی و قرآنی است تا بتواند حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی باشد.
وی افزود: مولفه های قدرت در دنیا موشک و هسته ای است اما مولفه های سپاه پاسداران نماز، قرآن، دین و توسل به اهل بیت(ع) است که برگرفته از بیان نبوی پیامبر اکرم(ص) است.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری گفت: یکی از بارزترین و شناخته شده ترین افراد که می توان از آن به عنوان سمبل جهت دهی فرهنگی اصیل اسلامی معرفی کرد علامه مطهری است زیرا وی با قلم و بیان خود در بسیاری از مسائل صاحب نظراست.
وی با اشاره به اهمیت فعالیت های عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران گفت: با توجه به اینکه ذات و طبیعت سپاه شناخت تمام جریانات و گروه هاست پس این نهاد بصیرت افزایی کارکنان و خانواده آنان را جزو وظایف خود می داند و در این مسیر همواره تلاش می کند.
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: دفاع از مواضع انقلاب برای سپاه پاسداران از اهمیت خاصی برخوردار است زیرا سپاه حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
وی بیان کرد: سپاه پاسداران علاوه بر فعالیت های نظامی در راه حفظ امنیت و تمامیت ارضی کشور در هر زمان با توجه به نیازهای جامعه به خدمات رسانی پرداخته است که راه اندازی بیمارستان های صحرایی، ساخت خانه محرومین، کمک به راه اندازی طرح های اقتصاد مقاومتی در نقاط روستایی و غیره از آن جمله است.
حجت الاسلام طهرانی زاده تاکید کرد: ارکان و پایه و اساس سپاه برپایه نظامی بودن نیست بلکه فکری، روحی، اخلاقی، معنوی و اعتقادی است.
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: سپاه سنگر مستحکم انقلاب اسلامی است که همواره در راستای تحقق آرمان های انقلاب گام برمی دارد.
ارسال نظرات