امام جمعه زاهدان گفت: گروه های تکفیری دست نشانده استکبار جهانی هستند که با حمایت و پشتیبانی دولت های مرتجع منطقه ای مثل دولت سعودی تغذیه و هدایت می شوند
کد خبر: ۸۸۵۴۱۱۸
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج ازاستان سیستان وبلوچستان، آیت الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در یادواره شهدای شعبانیه که در مسجد جامع شهرستان زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: امروز با پدیده ای به نام افراطی گری و تکفیری روبرو هستیم که متاسفانه ضربه مهلکی بر بدنه اسلام مظلوم وارد کرده است.
وی گفت: گروه های تکفیری دست نشانده استکبار جهانی هستند که با حمایت و پشتیبانی دولت های مرتجع منطقه ای مثل دولت سعودی تغذیه و هدایت می شوند تا دست به چنین اقدامات ددمنشانه ای بزنند.
امام جمعه زاهدان ادامه داد: این پدیده امروز بخش عظیمی از زیرساخت های عراق و انبوهی از مردم را از بین برده و سوریه را منهدم کرده است.
وی با بیان اینکه از امنیت نسبی خوبی برخوردار هستیم، افزود: دشمن برای اینکه امنیت را مورد هدف قرار دهد عناصری به نام مزدور را به خدمت گرفته تا مراکز مذهبی را شناسایی و در زمان برگزاری مناسبت های مذهبی؛ شیعه و سنی را به جان هم بیاندازد و کشمکشی داخلی به وجود آورد.
وی در تکمیل مطلب فوق بیان کرد: مردم استان از آگاهی، بصیرت و دانایی برخوردار بوده و با زیر و بم توطئه دشمنان آشنایی دارند به گونه ای که چنین حرکاتی از سوی دشمنان نمی تواند خدشه ای به وحدت آنها در کشور وارد کند.
آیت الله سلیمانی در پایان ضمن محکوم کردن اینگونه جنایت ها خاطر نشان کرد: مردم را به صبر، بردباری و شکیبایی دعوت می کنیم.
ارسال نظرات