جشن ولادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با حضور پایوران و خانواده های آنان در حسینه تیپ 37 حضرت عباس (ع) اردبیل و حال و هوایی خاص برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۴۱۴۷
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، در این جشن سردار مستعد فرمانده تیپ37 حضرت عباس(ع)ضمن عرض خیر مقدم و دورود و رحمت الهی به شهدای اسلام و شهدای تیپ 37 و  تبریک اعیاد شعبانیه و فرا رسیدن روز پاسدار گفت: در جامعه اسلامی پاسداری از انقلاب وظیفه ای همگانی است، اما سپاه پاسداران به عنوان یک نهاد سازمان یافته که از نظم ، انضباط و اقدام و عمل  جهادی  برخوردار است حفظ و صیانت از انقلاب را عهده دار شده است.

وی با اشاره به وظیفه پاسداری سپاه از انقلاب اضافه کرد: سپاه به عنوان بازوی انقلاب و ولایت همیشه حافظ  دستاورد های انقلاب و نظام بوده و است.

سردار مستعد اذعان داشت: امروز پاسداران و خانواده هایشان بخاطر عضویت در سپاه و حرکت در راستای حمایت و نگهداری از انقلاب به خود افتخار می کنند.

فرمانده تیپ37 حضرت عباس(ع) با اشاره به حضور تعدادی از رزمندگان تیپ 37 در منطقه شمالغرب افزود: آسایش ، آرامش و امنیت امروزه را مرهون دلاوری کسانی هستیم که به دور از خانواده در مناطق مرزی در دفاع از انقلاب می جنگند.

وی اضافه کرد: تیپ37 حضرت عباس(ع) نیز در محور مقاومت حضور داشت، که در دفاع از حرم آل الله شهیدان علی آقایی و هاشم دهقانی نیا شربت شهادت نوشیدند.

فرمانده تیپ37سپاه حضرت عباس(ع) استان  با بیان اینکه ولایتمداری، شجاعت و تکیه بر معنویت الهی شاخصه های سپاه پاسداران هستند، گفت: سپاه مایه آسایش مردم و قوت قلب مسئولین هست و همیشه نام و حرکت سپاه لرزه بر دل دشمنان انداخته است.

سردارمستعد در پایان سخنان خود  ضمن تقدیر و تشکر از خانواده پایوران تیپ37 حضرت عباس(ع)  گفت: جهاد اصلی را شما خانواده ها بر عهده دارید که با پشتیبانی از رزمندگان در جهت دفاع از انقلاب و کشور آنان را حمایت می کنید.

 

 

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اردبیل نیز در سخنانی با گرامیداشت  روز پاسدار با اشاره به سبک زندگی اهل بیت (ع) اظهار داشت: سبک زندگی اهل بیت علیه السلام سرشار ازنشاط و شادابی است اما متاسفانه چنین سبکی در زندگی امروز ما حاکم نیست.

حجت الاسلام نوری افزود: شاد بودن، یکی از نیازهای اساسی و تأثیرگذار در زندگی آدمی است که پیشوایان دین عنایت ویژه ای به آن داشتند. به همین دلیل، خود نیز با چهره ای گشاده با مردم برخورد می کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اردبیل اظهار داشت: در دنیای پراضطراب و پرتلاطم امروز، آرامش و داشتن خیالی آسوده، نعمتی است که همگان آرزوی آن را دارند، در واقع یکی از نیازهای اساسی انسان، شاد زیستن است که در پرتو آن، با رسیدن به تعادل روحی، خود و جامعه اش را به سلامت و پویایی رهنمون می شود.

نوری با بیان اینکه شادی و نشاط نه تنها بر روح و روان انسان، بلکه بر جسم او نیز تأثیر می گذارد افزود: از نگاه اجتماعی نیز شادمانی، قلب ها را به یکدیگر نزدیک و ترس، نگرانی، ناکامی و بدگمانی را از بین می برد.

وی در همین راستا تاکید کرد: امروز با وجود پیشرفت علمی و صنعتی و...بشر نتوانسته است در بهبود و درمان کامل افسردگی و بیماری های روحی و روانی به نتیجه ای برسد و طبق تحقیقات به دست آمده از روانشناسان، اگر روح انسان در شرایط بهبودی قرار بگیرد قطعا جسم او سالم خواهد ماند.

حجت الاسلام نوری مثبت اندیشی را یکی از عوامل شاد زیستن یاد کرد و گفت: مثبت اندیشی یکی از عوامل شاد زیست میباشد و ائمه اظهار(ع) نیز در این باره تاکیدات فراوانی کرده اند.

وی زندگی در زمان حاضر را یکی دیکر از عوامل با نشاط بودن تعریف کرد و افزود نباید غم از دست دادن دیروز تمام افکار انسانی را در برگیرد.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اردبیل: داشتن هدف مشخص در زندگی و قانع بودن به داشته های خویش را از اوصاف برتر انسان های موفق عنوان کرد.

 

برگزاری غرفه های نقاشی ویژه کودکان، ایستگاه سلامت و اتوموبیلرانی و تیر اندازی و مولودی خوانی و تواشیح و اهدای جوایز از دیگر برنامه های اردوی یک روز تفریحی - فرهنگی ویژه خانواده های تیپ 37 سپاه حضرت عباس(ع)بود.

 

 

             


            

            

            

خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردبیل: سعید زارع

ارسال نظرات