خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در آیین روز پاسدار حوزه امام محمدباقر(ع) سپاه امامت تبریز گفت: امروز جمهوری اسلامی جزیره ثباتی میان ناامنی ها و نا آرامی های جهان است.
کد خبر: ۸۸۵۴۱۵۷
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی قادری با بیان این مطلب، افزود: این همان مصداق جمله «امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند» امام راحل است که در سایه مجاهدت های نیروهای نظامی به خصوص پاسداران انقلاب اسلامی به دست آمده است.

وی ادامه داد: امریکا از هیچ گونه تلاشی برای سرنگونی جمهوری اسلامی مضایقه نمی کند ولی به لطف خدا، تدابیر بی مثالامام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب و پشتیبانی مردم نمی تواند کاری از پیش ببرد.

قادری در بخش دیگر سخنان خود به انتخابات پیش رو و اهمیت آن نیز پرداخت و اظهار داشت: باید برای حفظ انقلاب که شهدای بسیاری برای به ثمر رسیدن آن تقدیم کردیم با بصیرت تر از گذشته در آن شرکت کنیم.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا تاکید کرد: باید فردی را انتخاب کنیم که در مسیر انقلاب و رهبری باشند و کشور را روز به روز به سمت مسیر پیشرفت و تعالی هدایت کند.

جشن ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار به همت حوزه امام محمدباقر(ع) سپاه امامت تبریز در مسجد الغدیر حکم آباد با حضور جانشین فرمانده سپاه عاشورا برگزار شد.
ارسال نظرات