مدیرعامل خبرگزاری بسیج در مسجد گلزار شهر صوفیان با تاکید به اینکه حق مسلم ماست که بدانیم چه بر سر کشورمان می آید، گفت: نباید کاندیداها برای تحقق وعده های انتخاباتی شان دست یاری به سوی دشمن دراز کنند.
کد خبر: ۸۸۵۴۱۸۰
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سیدحسین علوی با بیان اینکه هیچ جریان انتخاباتی را حمایت یا نقد نمی کند، تصریح کرد: می خواهم از آنچه بر سر کشورمان در ابعاد داخلی و خارجی می آید سخن بگویم، اگر دقت کنید این روزها و چند ماه گذشته همه فعالیت های شبکه انگلیسی بی بی سی تریبون تبلیغات فتنه گران شده است.

وی ادامه داد: اگر در سال 88 فتنه گران روی کار می آمدند، امروز چه بلایی سر کشورمان در داخل و خارج از مرزها اتفاق می افتاد، آن کاری که فتنه گران در سال 88 کردند نتیجه اش شکسته شدن دستان دشمنان داخل نظام شد.

این استاد دانشگاه اظهار داشت: برخی دل باختگان داخلی و دشمنان خارجی می خواهند کشور را به سوی مسائل انحرافی بکشانند، بحث اصلی ما برگزاری کنسرت برگزار نشدن آن نیست، این ها کارهای انحرافی هستند، نباید خودمان را با چیزها مشغول کنیم بلکه باید به مشکلات مردم بیکاری و اشتغال و تولید ملی و داخلی معطوف کنیم.

 
علوی تاکید کرد: باید این ها را دید سپس تصمیم گرفت کدام یک از کاندیداها برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرد اصلح و دلسوز است چراکه باید بدانیم و آگاه باشیم سپس نسبت به آن تصمیم بگیریم.
مدیرعامل خبرگزاری بسیج در سفر خود به آذربایجان شرقی در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد شهر صوفیان و مردم این شهر در مسجد گلزار حضور یافت.
ارسال نظرات