خبرهای داغ:
وزیر دفاع:

جانبازان و ایثارگران نماد افتخار و شجاعت برای جامعه اسلامی هستند

وزیر دفاع با تاکید بر اینکه جانبازان و آزادگان سرمایه‌های ملی هستند گفت: عزت و عظمت و استقلال و توسعه کشور به برکت خون‌ها و جان فشانی‌های این ایثارگران دفاع مقدس محقق شده است.
کد خبر: ۸۸۵۴۲۱۷
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵
جانبازان و ایثارگران نماد افتخار و شجاعت برای جامعه اسلامی هستند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار حسین دهقان در همایش گرامیداشت روز جانباز در مصلی قدس قم با بیان اینکه جامعه اسلامی در سایه حاکمیت اسلام و با رهبری ولایت فقیه جایگاه ممتازی در سطح بین‌المللی دارد اظهار کرد: حضور پرشور ملتی ایثارگر در تمام عرصه‌ها ظرفیت ممتاز بین المللی ایران اسلامی را افزون کرده است.

وی دلیل دشمنی مستمر دشمنان با نظام اسلامی را پایبندی ملت به ارزش‌ها و پیوند آنان با نظام اسلامی دانست و افزود: ملت ما در چشم دیگر ملل جهان بسیار با عظمت شناخته شده‌اند و در معادلات مهم منطقه‌ای و جهانی اثرگذار هستند.

وزیر دفاع نظام اسلامی را الگوی تمام عیار مردم سالاری دینی عنوان کرد و افزود: به رغم همه تهدیدات و توطئه‌های دشمنان ملت ما در برهه‌های مختلف تاریخی ایستادگی کرده و نماد این ایستادگی همین شهر مقدس قم، شهر علم جهاد و خون و قیام است.

وی با تاکید بر اینکه جانبازان و آزادگان سرمایه‌های ملی هستند گفت: عزت و عظمت و استقلال و توسعه کشور به برکت خون‌ها و جان فشانی‌های این ایثارگران دفاع مقدس محقق شده است.

دهقان با تاکید بر اینکه جانبازان و ایثارگران نماد افتخار و شجاعت برای جامعه اسلامی هستند، گفت: این جانبازان و ایثارگران هستند که در برهه‌های مختلف ارزش‌ها و آرمان‌های ملت و شعارهای حیات بخش یک جامعه را در دست داشته و مروج فرهنگ ایثارگری هستند.

وی در ادامه سخنان خود جانبازان را پرچم و اسناد سلامت، صحت و حقانیت انقلاب و نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: ایثارگران افرادی هستند که با وجود مجروحیت بعد از جنگ و محرومیت از سلامتی جسم و نقص عضو استوار ایستاده و ثابت قدم در مسیر جهاد و مبارزه با دشمنان حرکت می‌کنند.

وزیر با تاکید بر اینکه ایثارگری جانبازان با بهای مادی قابل مقایسه نیست، گفت: هیچ چیز این ایثار را جبران نمی‌کند این بهشت است که پاداش ویژه خداوند برای این افراد قرار داده شده است.

وی با بیان اینکه دشمن در طول تاریخ انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از امکانات و تجهیزات مختلف در برابر ملت مقاوم ایران شکست خورده است افزود: ملت ما با رهبری حکیم و مقتدر، در مقابل دنیای سلطه ایستاده و در برابر هیچ تهدیدی به زانو در نیامده است.

دهقان با تاکید بر اینکه ملت ایران ثابت کرده که مرز جغرافیایی محدود کننده انجام رسالت الهی نیست، بیان کرد: ملت ما همواره در کنار ملت‌های ستم دیده است و با اتکا به توان داخلی در عرصه‌های دفاعی پیشرفت‌های شگرفی داشته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار