مسئول بسیج رسانه خوزستان در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد
نوروزیان گفت: اگر خبرنگاران موفق باشند و مطالبه گری داشته باشند عملکرد مسئولان تغییر می کند در هر استان باید خبرنگاران از مسئولین استانی مطالبه گری داشته باشند.
کد خبر: ۸۸۵۴۲۳۶
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳
عادل نوروزیان مسئول بسیج رسانه خوزستان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: جهت گیری های ما به سمت منویات رهبری است. امسال با برنامه ریزی های انجام شده قرار است بازدید های اصحاب رسانه از طرح های خود اشتغالی را داشته باشیم تا رسانه ها بتوانند پوشش دهند.

وی افزود: به این ترتیب مردم نمونه های موفق را می بینند و گفتمان شکل می گیرد. در بحث تولید محتوا شاید بتوان گفت تا الان محتوای رسانه ها برای خواص بوده ولی باید برای مردم عادی هم در این زمینه قابل لمس باشد و ما باید در تولید محتوا به این سمت حرکت کنیم.

مسئول بسیج رسانه خوزستان تصریح کرد: باید خبرنگارانی را تربیت کنیم و آموزش دهیم که در گرایش تخصصی خود برای هر حوزه موفق تر عمل کنند. اگر خبرنگاران موفق باشند و مطالبه گری داشته باشند عملکرد مسئولان تغییر می کند در هر استان باید خبرنگاران از مسئولین استانی مطالبه گری داشته باشند.

نوروزیان اظهار داشت: برای دومین بار جشنواره رسانه ای ابوذر را در فصل پاییز برگزار می کنیم که در آن از آثار برگزیده در حوزه انقلاب و خبرنگاران فعال تقدیر و تشکر می نماییم. در ابتدای امسال بحث راهیان نور را پیگیری کردیم و با پوشش خوب توانستیم در این حوزه موفق عمل کنیم.

ارسال نظرات