فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف ۱۵ تن انواع میوه خارجی قاچاق به ارزش چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهرستان بندرلنگه خبر داد.
کد خبر: ۸۸۵۴۲۶۲
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان به نقل از پلیس هرمزگان، سردار عزیزالله ملکی با اشاره به کشف ۱۵ تن انواع میوه قاچاق در بندرلنگه اظهار داشت: در ادامه اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران ایست و بازرسی برکه سفلین شهرستان بندرلنگه، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون ولوو مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی دقیق از کامیون مذکور ۱۵ تن میوه لوکس خارجی قاچاق شامل گلابی، لیمو ترش، مغز بادام و آووکادو که در پوشش سبزیجات و کالاهای ایرانی به مقصد بندرلنگه و فاقد هرگونه مدارک گمرکی بود کشف شد.

سردار ملکی، ارزش محموله کشف شده را بنا به نظر کارشناسان ، چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: کامیون مذکور توقیف و یک نفر نیز در این زمینه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه قاچاق کالا پدیده‌ای است که از جهات گوناگون، حیات سالم اقتصادی و فرهنگی یک جامعه را تهدید می‌کند، تأکید کرد: پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است با قاچاقیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند و سامانه ۱۱۰ بصورت ۲۴ ساعته آماده دریافت گزارش و اخبار انتظامی ،اطلاعاتی و امنیتی شهروندان است.

ارسال نظرات