امام جمعه نیر گفت: تلاش کارگران در سنگر تولید بزرگترین جهاد است.
کد خبر: ۸۸۵۴۲۸۴
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر به نقل ازنیریمیز،حجت‌الاسلام میکائیل مقدسی امام جمعه نیر در همایش تجلیل از کارگران که در شهرک صنعتی تسنیم نوش نیر برگزار شد اظهار داشت: اسلام، تلاش کارگر برای امرار معاش خانواده را جهاد در راه الهی می‌ داند و افتخار کارگر این است که با زور بازوی خودش نان در می‌ آورد و خانواده را اداره می‌کند و افتخاری بالاتر از آن نیست.

وی تولید بیشتر و با کیفیت همراه با اشتغال و کارآفرینی مولد را در سایه تلاش و مجاهدت کارگران توصیف کرد و افزود: کارگر در سنگر تولید و سازندگی کشور اصلی‌ترین نقش را ایفا می‌کند و در یک پیوند حقیقی می‌توان بسترساز تحقق شعار امسال را در تلاش و احساس مسئولیت کارگران دانست.

امام جمعه نیر با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری که فرمودند باید نگاه به درون داشته باشیم، افزود: باید دست بدست هم بدهیم تا در راستای تقویت و کارآمدی اقتصاد درونی تلاش کنیم تا رضایت مندی مردم را همراه داشته باشد.

مهدی احمدی فرماندار نیر نیز در این همایش با تاکید بر اینکه تمام دستگاهها می توانند در امر اشتغال ورود پیدا کنند، بیان داشت: ضرورت دارد برای رفع مشکلات اشتغال در شهر زمینه ورود سرمایه گذاران فراهم شود و مورد حمایت قرار گیرند.

وی اشاره کرد: همه باید برای حل مشکلات اشتغال به سمت خرید کالاهای ایرانی برویم و کارخانجات را از این وضعیت نابسامان نجات دهیم.

احمدی با اشاره به هفته کار و کارگر گفت: کرامت انسانی کارگران فراموش نشود و ضرورت دارد این عزیزان ویژه دیده شوند که باید به کارگران عشق بورزیم و همه ما مدیدن تلاش و زحمات این عزیزان هستیم.

در این همایش از پنج نفر از کارگران نمونه مجموعه تسنیم نوش نیر با اهداء هدیه و لوح تقدیر شد.

در پایان مراسم مدعووین از مجموعه شهرک صنعتی بازدید کردند.

ارسال نظرات