خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیهامام حسین(ع) بوئین زهرا گفت:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین(ع) بوئین زهرا اعلام کرد: «ما نمی توانیم»یکی از ابزارهای دشمنان برای باورهای مردم بوده که به ملت القا کنند و امروزه این خطرناکترین توطئه است.
کد خبر: ۸۸۵۴۲۸۸
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰

حجت الاسلام ابوالقاسم رحیمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین(ع)بوئین زهرا در گفت و گو با خبرنگار بسیج در ارتباط با شعار سال بیان کرد: نامگذاری در واقع یک نوع سیاست گذاری است که با توجه به ظرفیت‌های موجود صورت می‌گیرد.

وی افزود: مقام معظم رهبری با توجه به ظرفیتهای موجود و تمهیدات، آسیب‌های داخلی و بین المللی که متوجه کشور است هرساله نامگذاری می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه نامگذاری راهبرد سال است عنوان کرد: شعار سال یا راهبرد سال با تدابیر و تبین‌های معظم له هر ساله ارائه می‌شود.

رحیمی با اشاره به اینکه رهبری بر موضوع اقتصاد تاکید بسیاری دارند، افزود: اقتصاد مقاومتی امری مطلوب و قابل تحقق است که پتانسیل موجود در کشور را دارا می‌باشد که با برنامه درست و صحیح قابل اجرا است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین(ع)بوئین زهرا متذکر شد: کلمه اقتصاد با موضوع خاص هر ساله تکرار شده است و با توجه به زیرساخت‌های موجود، منابع انسانی، توانمدی های زیرزمینی، توانمدی های داخلی، توان تولید و صادرات نارضایتی رهبری نشات گرفته از نارضایتی مردم است.

وی با اشاره به تهدیدات و تحریم های کشورهای غربی عنوان کرد: «ما نمی توانیم» یکی از ابزارهای دشمنان برای باورهای مردم بوده که به ملت القا کنند و امروزه این خطرناکترین توطئه است.

رحیمی در ادامه با شاره به فعالیت های سپاه در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی بیان کرد: سپاه پاسداران از ابتدا شکل گیری تا به امروز در قالب اقتصاد مقاومتی بوده که تا به امروز به خودکفایی قابل قبولی هم رسیده که مردم از این عملکرد رضایت دارند.

این مسئول متذکر شد: امروزه بیشتر نیازهای کشور در داخل تولید می شود و در بسیاری از موارد نیز صادرات صورت می‌گیرد و براساس پیام ها و رهنمودهای رهبری کالاهای مورد نیاز و ضروری جز واردات است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین(ع)بوئین زهرا با اشاره به فعالیت های قرارگاه خاتم در راستای اقتصاد مقاومتی توضیح داد: قرارگاه خاتم النبیاء با کمترین بودجه‌ها بسیاری از کارهای عمرانی و سازندگی کشور را بر عهده گرفته است که بازخورد مطلوبی بر جای گذاشته است.

وی در ادامه اضافه کرد: قرارگاه خاتم توفقیات بسیاری در توسعه کشور داشته است که همه این موفقیتها نشات گرفته از مدیریت جهادی و توان نخبگان و دانش ایرانیان است.

رحیمی در خاتمه با اشاره به وظایف نمایندگی سپاه در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: نمایندگی سپاه ناحیه امام حسین(ع)بوئین زهرا در راستای تحقق این امر  و نهادینه کردن تولید داخلی و اشتغال نشست های با عنوان گفتمان رهبری برگزار می‌نماید.

 

1003/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها