خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه سپاه قزوین خبر داد:
معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه استان قزوین اعلام کرد: برنامه های مطلوب و مناسبی برای هفته معلم پیش بینی شده است که بالغ بر 300 عنوان برنامه می‌باشد.
کد خبر: ۸۸۵۴۲۹۷
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹

سیدکاظم حسینی معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در ارتباط با برنامه های هفته عقیدتی سیاسی عنوان کرد: هفته عقیدتی هرساله از 12اردیبهشت شروع می‌شود و تا 18 این ماه برنامه های متنوع به منظور گرامیداشت مقام شامخ معلم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه 300 عنوان برنامه در هفته عقیدتی برگزار می‌شود،عنوان کرد: برنامه های مطلوب و مناسبی برای هفته معلم پیش بینی شده است که بالغ بر 300 عنوان برنامه می‌باشد.

حسینی افزود: در اجرای برنامه های هفته عقیدتی از ظرفیت و پتانسیل حلقات صالحین استفاده خواهد شد که در این حلقات مباحث فرهنگی و دینی،مهارتی  مورد بحث قرار خواهد گرفت.

این مقام مسئول با شاره به انعکاس برنامه های اجرا شده توسط روابط عمومی سپاه استان اعلام کرد: حداکثر برنامه های هفته عقیدتی و گرامیداشت مقام استاد مطهری توسط روابط عمومی پوشش و انعکاس داده خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه کتاب،دیدار با خانواده معظم شهدا حرم، تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی پایگاه های و حوزه ‌ها مقاومت،غبارویی مزار شهدا، از برنامه های هفته معلم است.

وی اذعان کرد: هفته معلم و عقیدتی سیاسی فرصت منتقم و مناسبی برای آشنایی با سیره و سبک زندگی استاد شهید مطهری است و به همین منظور در طول هفته نشست های روشنگری و بصیرتی در ارتباط با این موضوع برگزار خواهد شد.

*برگزار همایش استانی تجلیل از مربیان و هادیان سیاسی

حسینی با اشاره به برنامه شاخص این هفته خاطرنشان کرد: در تاریخ 18/اردیبهشت ماه همایش استانی تجلیل از مربیان و هادیان سیاسی استان برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین افزود: حجت الاسلام عابدینی نماینده ولی فقیه در استان،حجت الاسلام معبودی مسئول نمایندگی سپاه استان،سردار شاهرخی فرماندهی سپاه استان قزوین در همایش حضور خواهند داشت.

این مسئول در خاتمه متذکر شد: در طول هفته عقیدتی سیاسی میزبان حجت الاسلام حاجی صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در بحث بزرگداشت شهید مطهری حضور خواهیم بود.

1003/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها