به مناسبت میلاد امام حسین(ع) و هفته پاسدارصادرشد

بیانیه سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان به مناسبت میلاد امام حسین(ع) و هفته پاسد

نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حق از بزرگترین سنگرهای دفاع از ارزشهای الهی نظام ما بوده و خواهد بود . امام خمینی(ره)
کد خبر: ۸۸۵۴۳۱۳
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰
سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان به مناسبت میلاد امام حسین(ع) و هفته پاسداربیانیه ای صادرکرده که در بیانیه آمده است

سوم شعبان سالروز میلاد پاسدار بزرگ اسلام و سرور و مولای آزادگان جهان امام حسین(ع)، روز پرفضیلت و عزیزی است که از سوی امام امت(ره) در آغازین روزهای تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز پاسدار نامیده شد، تا راه و اندیشه سپاه در فراز و نشیب های زمانه همواره روشن باشد.
برجستگی سپاه در تمامی عرصه های جهاد و شهادت، علم و ایثار، فرهنگ و شجاعت، سیاست، اقتصاد فن آوری و نوآوری نه تنها در کشور عزیز ایران اسلامی بی نظیر بلکه تمامی سردمداران  و سران استکباری غرب و شرق جهان را متحیر  و سرگردان ساخته است.
افتخاراتی که دربحبوحه نبرد حق علیه خصم متجاوز با پرپر شدن عزیزان بزرگی همچون شهید همت،  باکری ها، زین الدین ها، خرازی ها و میرحسینی ها و خلق حماسه های بزرگی همچون آزادسازی خرمشهر و بستان و گسترش دامنه جنگ در خاک دشمن متجاوز و فتح فاو رقم خورد و پس از نبرد نیز در عرصه عمران و سازندگی بزرگترین پروژه های  سازندگی کشور از سد سازی ها گرفته تا جاده سازی و راه آهن، گازکشی،
محرومیت زدایی و اشتغالزایی و ساخت خانه های محرومین به دست توانمند سبزپوشان سپاه با شعار
« ما می توانیم»  انجام پذیرفت و چه افتخاری بالاتر از این که امام امت(ره) مدال پر ارزش « اگر سپاه نبود کشور هم نبود» را بر قلب سبزپوشان راه حسین(ع) قرار نهاد.
کارنامه درخشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه فرهنگی و اجتماعی نیز برای همگان روشن است آنجاییکه در جنگ نرم دشمن و تقابل با تهاجم فرهنگی دشمن به عنوان قدرت برتر سایبری در منطقه و جهان شناخته می شود و  عنصر اصلی و بزرگترین قدرت کنترل کنننده اغتشاشات کشور از بدو انقلاب تا فتنه های سالهای اخیر بوده است.
در عرصه دفاعی و بازدارندگی و رفع تهدیدات دشمنان نیز، با ساخت موشک های پیشرفته، و پرتاپ آنها از اعماق زمین، قدرت برتر خود را به رخ سردمداران کفر و نفاق کشید که حتی فکر حمله نظامی به ایران عزیز اسلامی را نداشته باشند.
سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و سالروز ولادت امام حسین(ع) و اعلام تجدید پیمان با آرمانهای مقدس امام خمینی(ره) و تبعیت محض از فرامین ولی امر مسلمین جهان
 امام خامنه ای (مد ظله العالی) تاکید می نماید که راه ما همان راه روشن پاسدار بزرگ اسلام امام حسین(ع) است و در این راه با تمام قدرت به مسیرمان ادامه خواهیم داد تا پرچم پر افتخار اسلام را تحت رهبری فرماندهی معظم کل قوا به دست صاحب اصلی اش امام زمان(عج) برسانیم . ان شاء ا...

روابط عمومی و تبلیغات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان


ارسال نظرات