نماینده سابق مجلس در گفت‎و گو با «بسیج»:

فرد اصلح خودباخته غرب نیست

آذین گفت: فرد اصلح فردی است که نگاهش به ظرفیت‎های درونی کشور باشد و از ظرفیت‎های داخلی برای پیشبرد اهداف کشور استفاده کند، خودباخته غرب نباشد و از غرب و تشر دشمن نیز نهراسد.
کد خبر: ۸۸۵۴۳۲۰
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸
حسین آذین نماینده سابق مجلس در گفت‎و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج پیرو شاخص‎های فرد اصلح برای تصدی ریاست جمهوری از منشر امام خامنه‎ای بیان کرد: یکی از مهم‎ترین شاخصه‎ها مشخصه‎ای است که رهبری معظم انقلاب در اوایل سال به آن تاکید داشتند که مدیریت در کشور باید انقلابی و متدین و کارآمد باشد که برای انتخاب گزینه اصلح باید به این شاخصه مهم توجه جدی داشت.

آذین با بیان اینکه وجود برخی مسئولینی که فاقد روحیه انقلابی هستند موجب می‎شود آرمان‎های انقلاب را به مخاطره اندازند بیان کرد: انقلابی بودن یعنی اینکه فرد مدیریت جهادی داشته باشد و با صداقت باشد و دولت خسته نباشد و دولتی باشد که پرکار باشد و از اشرافی‎گری بدور باشد، با ولایت زاویه نداشته باشد و تابع محض رهبری معظم انقلاب باشد.

وی ادامه داد: فردی برای تصدی ریاست جمهوری اصلح است که مسلط به اداره کشور باشد، نیتش فقط خدمت برای مردم باشد، اهل برخورد با فساد و رانت و .. باشد و از افرادی جوان و پر تلاش برای اداره کشور و کارآمدی نظام استفاده کند و برای خود و خانواده‎اش و اطرافیانش خط قرمزی قائل نباشد بلکه خط قرمزهای نظام برای او دارای اهمیت باشد.

نماینده سابق مجلس در خاتمه خاطرنشان کرد: فرد اصلح فردی است که نگاهش به ظرفیت‎های درونی کشور باشد و از ظرفیت‎های داخلی برای پیشبرد اهداف کشور استفاده کند، خودباخته غرب نباشد و از غرب و تشر دشمن نیز نهراسد.
ارسال نظرات