خبرهای داغ:
"هشتگ لایف استایل" با مضمونی اجتماعی و در رابطه با مشکلات فضای مجازی نوشته شده و می‌خواهم آن را برای سی و ششمین جشنواره فیلم فجر آماده کنم.
کد خبر: ۸۸۵۴۳۲۱
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵
به گزارش «بسیج زنان کشور» بیژن میرباقری نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون گفت: به تازگی مراحل نگارش فیلمنامه "هشتگ لایف استایل" را به پایان رسانده و در صورت مهیا شدن شرایط، تولید این فیلم را به زودی آغاز می‌کنم.
 
وی در مورد داستان این فیلم افزود: "هشتگ لایف استایل" با مضمونی اجتماعی و در رابطه با مشکلات فضای مجازی نوشته شده و می‌خواهم آن را برای سی و ششمین جشنواره فیلم فجر آماده کنم.
 
کارگردان فیلم «ربوده شده» با اشاره دغدغه‌های خود درباره فضای مجازی ادامه داد: درباره رجوع دوباره به فضای مجازی و مشکلات آن باید بگویم که این مسأله یکی از دغدغه‌های امروز من است. 
 
این کارگردان سینما اکران «ربوده شده» را ناموفق دانست و تصریح کرد: در خصوص «ربوده شده» متاسفانه گیشه این فیلم با توجه به زمان بد اکران تجربه خوبی نبود. بدون شک پروژه لایف استایل برای موفقیت به چهره‌های سینمایی نیاز داشته و سعی می‌کنیم با تخصیص زمان مناسب برای اکران از مشکلات بوجود آمده برای ربوده شده جلوگیری کنیم.
 
وی از حضور دوباره خود در تلویزیون خبر داد و افزود: خوشبختانه نسبت به پخش سریال "چهارگاه" بازخوردهای خوبی دریافت کردیم و همین حضور دوباره‌ام در تلویزیون را قوت بخشید. من همواره کار روی سریال را دوست داشته ام زیرا در سریال فیلمنامه زائده هایش را از دست داده و قصه کامل سرراست است. 
 
میرباقری در مورد حضورش در تلویزیون خاطرنشان کرد: در حال حاضر نوشتن مجموعه‌ای را آغاز کرده ام و قرار است برای پخش در سیما آماده شود. این سریال با همان فضای چهارگاه به صورت اپیزودهای پنج قسمتی و با محوریت زنان امسال روی آنتن خواهد رفت.
 
انتهای پیام/
منبع: خبرگزاری میزان
ارسال نظرات