خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی قرارگاه عملياتي لشگر 16 زرهي:

علم و عمل شهیدمطهری بادینداری گره خورده بود

مسئول عقیدتی سیاسی قرارگاه عملياتي لشگر 16 زرهي گفت: اگر عنواني زيباتر از عنوان معلمي بود خداوند آن ار براي خود انتخاب مي كرد. خداوند وقتي انسان را خلق كرد خود را معلم قلمداد كرد. مقام معلم مقامي است بين انسان و خداوند. رابطه اي كه مي تواند انسان را به شكوفايي برساند.
کد خبر: ۸۸۵۴۳۲۳
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،حجت الاسلام کربلایی محمدی مسئول عقيدتي سياسي قرارگاه عملياتي لشگر 16 زرهي وتيپ 116 شهيد صفوي قزوين  ضمن عرض تبريك اعياد شعبانيه و تقارن آن با روز معلم گفت: همانگونه كه امامان براي هدايت جامعه تلاش مي كردند معلمان  نيز در عصر حاضر براي رشد و تعالي جامعه بشريت و كمال آنها تمام هستي خود را نثار كرده و در حقيقت معلمين همانند ائمه اطهار (ع) نجات دهنده جامعه بشري هستند.

مسئول عقيدتي سياسي قرارگاه عملياتي لشگر 16 زرهي وتيپ 116 شهيد صفوي قزوين  در ادامه اظهار داشت: اگر عنواني زيباتر از عنوان معلمي بود خداوند آن ار براي خود انتخاب مي كرد. خداوند وقتي انسان را خلق كرد خود را معلم قلمداد كرد. مقام معلم مقامي است بين انسان و خداوند. رابطه اي كه مي تواند انسان را به شكوفايي برساند.

 وي با اشاره به سوره الرحمان گفت: از مقام معلم همين قدر بس كه خداوند در اين سوره خود را به عنوان معلم معرفي مي كند. بعد از پيروزي انقلاب دشمن اولين حركتي كه انجام مي دهد حذف فيزيكي ياران انقلاب است. دشمن با به شهادت رساندن استاد مطهري در نظر داشت كه تفكر انقلاب را نابود كند و  چراغ پرسوي انقلاب را به خاموشي بگراياند.

این مسئول به سخنان حضرت امام خميني هم اشاره كرد و افزود: حضرت امام خميني (ره) به معلمان هميشه مي گفت؛ شما انسان هاي ساده نيستيد ،شما انسان هايي هستيد كه با پرورش جوانان صالح جامعه را مي پرورانيد.

در ادامه اين مراسم، فرمانده قرارگاه عملياتي لشگر 16 زرهي قزوين با اشاره به مقام والاي شهيد مطهري خاطرنشان كرد: او فردي بود كه علم و عملش با دين داري گره خورده  و در آخر به مقام رفيع شهادت دست پيدا كرد.

امير سرتيپ دوم ستاد حمزه بيدادي از هنر معلمي هم گفت و تصريح كرد: هنر يك معلم آنقدر با ارزش است كه مي تواند يك انسان را به راه راست هدايت كند و او را از گناه باز دارد.

وي در پايان سخنانش كرامت خداوند را در ياد دادن علم و دانش به انسان برشمرد و گفت: معلمي يك ذوق و هنر تعالي است و زماني جايگاه خود را پيدا مي كند كه انسان بتواند شأن خداوند و پيامبران را در خود نهادينه كند.

گفتنی است که در پایان این مراسم از معلمان نمونه قرارگاه عملياتي لشگر 16 زرهي وتيپ 116 شهيد صفوي قزوين با اهدا لوح و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها