همزمان با برگزاری اولین سالگرد شهید مدافع حرم در سپاه کربلا برگزار می شود:
به مناسبت برگزاری اولین یادواره شهدای شهدای خانطومان سوریه، شهید سعید کمالی کفراتی(مدافعین حرم)، از کتاب این شهید مازندرانی رونمایی خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۵۴۳۴۳
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی سپاه و برگزاری اولین یادواره شهدای مدافع حرم(خانطومان سوریه) سعید کمالی کفراتی  از کتاب مربوط به این شهید  در سپاه کربلا رونمایی خواهد شد.
کتاب نظارت بر قدرت های سیاسی در اندیشه امام خمینی(ره) به قلم شهید مدافع حرم مازندرانی سعید کمالی کفراتی به تالیف رسید و توسط مجتمع آموزش عالی شهید محلاتی(ره) به تیراژ هزار نسخه در زمستان 1395 به چاپ اول رسید.
شهید کمالی جمعی نمایندگی ولی فقیه در سپاه میاندورد مازندران مشغول به خدمت بود که پس از شنیدن ندای " یاللمسلم"  مردم سوریه برای یاری مظلومین و دفاع از حریم اسلام و اهل بیت(ع) به جبهه های مقاومت پیوست و به همراه 16 مدافع اسلام بعد از یک ماه نبرد، مقاومت و تحمیل خسارت و شکست بر پیکره ی استکبار و نوکرانش، با مجاهدت جانانه بالاخره در شانزدهمین غروب اردیبهشت 95 به قافله ابا عبدالله الحسین(ع) و لقاء الله پیوست.
در حالیکه برخی مدیران، مسئولان و مسندداران زمانه کیسه های خود را از بیت المال، با دریافت پول های چند ده میلیونی پر می کردند و آنرا حقوق خود می دانستند، این شهید و پاسدار اسلام از حقوق 600 هزار تومانی خود درصد قابل توجهی به تناسب دریافتی اش را برای کمک به مقاومت  هدیه می کرد. 
یادواره شهدای مدافع حرم (خانطومان) از 17 فروردین تا 17 اردیبهشت با عنوان «اردیبهشت مقاومت» در سراسر مازندران برگزار می گردد.
قرار است در ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی که فردا با حضوز میهمان مراسم حجه الاسلام تویسرکانی در مجتمع غدیر سپاه کربلا برگزار می شود از این کتاب رونمایی صورت گیرد. 
ارسال نظرات
پر بیننده ها