با حضور کارگران شهرستان خلخال؛

جشن روز کارگر در محل سالن شهرداری خلخال برگزار شد

مراسم شهرستانی روز کارگر در خلخال با حضور کارگران در سالن شهرداری خلخال برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۴۳۵۵
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال به نقل ازازناو، همزمان با روز گرامیداشت روز کارگر واعیاد شعبانیه مراسم جشن روز کارگر به همت شهرداری خلخال واداره تعاون کار و رفاه اجتماعی با حضور مسئولین شهرستان ،اعضای شورای تامین و جمعی از مسئولین وکارگران زحمتکش نهاد شهرداری ، وسایر واحدهای دولتی و بخش خصوصی در سالن شهرداری خلخال برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین امیر رشتبری امانتداری، نظم کاری و عمل به مسئولیت در هر حوزه کاری را از مهم ترین تاکیدات دین مبین اسلام وائمه اطهار وآیات شریف قرآن عنوان و افزود: دین اسلام اهمیت زیادی برای کار و کارگر داشته و از این روکارگران زحمتکش باید به دنبال انجام درست کارها باشندو در کنار سرعت کار به کیفیت کار نیز دقت نمایند.

وی افزود: وی کار را معیار سلامتی بدن عنوان وگفت: تمامی ائمه و امامان معصوم همه کار را تجربه و برای ما توصیه کرده اند و نمونه بارز و شاخص آن زحمات امام علی (ع) در نخلستان ها بوده است.

رشتبری گفت: حقوق کارگران یکی از مسائل مهم جامعه امروز است و جای تاسف دارد که یک کارگر 30 روز تمام با عرق جبین زحمت می کشد ولی در مقابل این کارگر زحمتکش یک فرد با حقوق های نجومی در یک روز حقوق یک ماه کارگر را می گیرد که این حقوق نجومی نه در دین ما و نه در شریعت ما جایگاهی نداشته است.

حجت الاسلام رشتبری سالروز ولادت امام حسین(ع) ، حضرت ابوالفضل(ع) وامام سجاد (ع) را تبریک و روز پاسدار را به تمامی پاسداران شهرستان خلخال تبریک گفت.

دراین مراسم فریدون بابایی فرماندار خلخال نیز در سخنانی جداگانه کسب روزی حلال برای خانواده را از سفارشات دین مبین اسلام عنوان و گفت: باید با تغییرات و تحولات در جامعه همراه شد و با دید تکنولوژی مقابل آسیب های پیش روی ایستاد .

فرماندار خلخال از تلاش کارگران شهرداری در فصل زمستان در فصل برفروبی معابر تقدیر و فعالیت همه کارگران شهرستان خلخال را ستودنی عنوان کرد.

وی گفت: دیده می شود که فردی ازیک خانواده محروم با تلاش مضاعف خود به جایگاهی دست می آید که برای همگان الگو می شود و در مقابل بعضی ها با داشتن ثروت های چند میلیاردی در جامعه هیچ کسب و کار و فعالیت وجایگاهی پیدا نکرده و در مقابل این فرد محروم که با درآمد و روز حلال به تحصیل ادامه داده بالاترین جایگاه دانشگاه های کشور را به خود اختصاص می دهد که جای شکر دارد.

دراین مراسم دکتر بشیر خالقی نماینده مردم خلخال و کوثر با تبریک روز کارگر، روز معلم و روز پاسدار ضمن اشاره به پیگیری های مستمر انجام شده در خصوص کارگران کارخانه نئوپان خلخال گفت: امانتداری از مهمترین وظایف رسانه ها است و بداخلاقی مشاهده شده در سایت خبرگزاری تسنیم در خصوص تعطیل وورشکست شدن کارخانه نئوپان کار شایسته ای نبوده و خبرنگاران سعی کنند با کسب اطلاعات صحیح از مسئولین شهرستان به درج اخبار عنایت داشته باشند.

وی افزود: با پیگیری های انجام شده این واحد تولیدی همچنان فعال و به کار خود ادامه خواهد داد.

در این مراسم علی علایی شهردار خلخال نیز با تقدیر از زحمات کارگران شهرستان خلخال گفت: شهر خلخال شهر فرهنگی وگردشگری است و باید کارگران شهرداری خلخال با نظم کاری ، دقت در انجام فعالیت خود در تمامی حوزه ها فرهنگ گردشگری را به گردشگران نشان دهند و گردشگران نیز فرق کار و تلاش را امسال خود به چشم خواهند دید.

شهردار خلخال از همدلی وهمکاری مسئولین شهرستان و وحدت پدر معنوی امام جمعه خلخال _ فرماندار خلخال و نماینده مردم خلخال وکوثر درمجلس این تعامل را قدمی در توسعه شهرستان و کمک به شهرداری عنوان و اززحمات آنان تقدیر کرد.

در این جشن که کلیه کارگران شهرستان خلخال حضور داشتند سرهنگ دوم صابر افضل نیا جانشین نیروی انتظامی خلخال نیز به بیان برخی از آسیب های اجتماعی و توجه والدین فرزندان تاکید ومواردی را بیان کرد.

در پایان این مراسم از کارگران نمونه شهرستان خلخال وکارگران شهرداری و سایر کارگران بخش خصوصی خلخال با اهدا لوح و جوائزی تجلیل شد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار