به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه مسئولین وکارکنان سپاه خلخال با امام جمعه شهرستان خلخال دیدار کردند.
کد خبر: ۸۸۵۴۳۵۹
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال به نقل ازازناو، در سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری ودر گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه مسئولین وکارکنان سپاه خلخال با حضور در دفتر امام جمعه خلخال با وی دیدار کردند.

دراین دیدار حجت الاسلام والمسلمین امیر رشبتری امام جمعه خلخال در سخنانی ضمن تبریک اعیاد بزرگ میلاد امام حسین (ع) امام سجاد (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) به مردم شهرستان خلخال و کارکنان سپاه اظهار داشت:به حق و حقیقت سپاه پاسداران یک استوانه محکم ارزشی برای اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و الگوی پاسداران و بسیجیان امام حسین (ع) است که با تاسی از نام حسین (ع) همواره مشغول به پاسداری از نظام مقدس جمهوری سالامی ایران هستند.

دراین مراسم سرهنگ دوم جهانبخش عطایی فرمانده سپاه خلخال نیز هدف ار این دیدار را تجدید میثاق با مقام ولایت و رهبری عنوان و روز پاسدار و ولادت حضرت امام حسین (ع )را به پاسداران تبریگ گفت.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین عزیز الله عابدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خلخال نیز در سخنانی ضمن تسلیت سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری گفت: اندیشه های متعالی این مرد بزرگ همواره در افکار مردم زنده است.

ارسال نظرات