خبرهای داغ:
به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در بسیج و سپاه مطرح شد:
امام جمعه تاکستان گفت: یک مدیر و معلم مدرسه به اندازه 100 روحانی واعظ می تواند موثر باشد که اگر با عمل خود فریضه نماز را مورد توجه قراردهد و هنگام اذان وضو کند و الگویی برای آنها باشد.
کد خبر: ۸۸۵۴۳۷۰
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبر گزاری بسیج  در قزوین، به مناسبت آغاز هفته عقیدتی پاسداران و فرهنگیان در دفتر آیت الله اسلامی جهت گرامی داشت رو ز پاسدار و جایگاه والای معلم و شروع هفته عقیدتی که با شهادت آیت الله مطهری عجین شده حضور یافتند.

در این زمینه حجت الاسلام صادقی مسئول نمایندگی سپاه و آقای رحمانی رئیس آموزش پرورش گزارشی از برنامه های اجرایی در هفته عقیدتی و روز معلم ارائه دادند.

آیت الله اسلامی از استاد فرزانه شهید مطهری به عنوان معلم و مربی عقیدتی یاد کرد و ابراز کرد: شهید مطهری معلم و مربی عقیدتی بودند؛  این 2 واژه باعث شده که هم هفته معلم باشد و هم فته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران که ایشان را وجهه مشترک سپاه و آموزش و پرورش قرار داده است که در شخص مطهری بروز پیدامی کند.

وی در ادامه بیان کرد: در قرآن کریم مخصوصا جزء آخر که تماما در رابطه با مسائل معاد و محشر است  و چون جزیرالعرب باورشان به بت و شراب بوده مطلوب نیست، با آنها در زمینه حرام بودن این موارد صحبت نمود بلکه با اینگونه مخاطب باید از معاد و برزخ صحبت کرد.

امام جمعه تاکستان تصریح کرد: قرآن کریم مرتب باور مردم را به برزخ و معاد می افزاید و شما پاسداران و فرهنگیان در جلسات آموزشی و خانوادگی – دانش آموزان و سربازان را با این باور تربیت کنید.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری، از اهمیت و تاثیر گزاری مدیر و معلم اینکونه سخن گفت: یک مدیر و معلم مدرسه به اندازه 100 روحانی واعظ می تواند موثر باشد که اگر با عمل خود فریضه نماز را مورد توجه قراردهد و هنگام اذان وضو کند و الگویی برای آنها باشد.

این مسئول از وضع کشور انتقاد کرده و اهمیت انتخابات را مورد توجه قرار داد و اذعان کرد: اسرار دارم به پای صندوق های رای بروید و فرد اصلح را انتخاب کنید تا از این وضع بد خارج شویم، وضع فعلی کشور مانند مریضی است که 42 درجه تب دارد و با رای خوب و انتخاب مناسب می توان این عارضه را برطرف کرد.

7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها