تربیت و کادرسازی خبرنگاران انقلابی و متعهد، نقش‌آفرینی خبرنگاران آموزش دیده در عرصه رسانه و تقویت روحیه بسیجی در بین خبرنگاران از اهداف برگزاری این دوره است.
کد خبر: ۸۸۵۴۴۲۸
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئيس سازمان بسيج رسانه استان زنجان با اشاره به اينكه بسیج رسانه استان زنجان طی سال برنامه‌های مختلفی را اجرایی می‌کند، گفت: برنامه‌های بسیج رسانه با هدف ارتقای سطح کیفی فعالیت‌های رسانه‌ای اصحاب رسانه اجرایی می‌شود.

عبدالله جعفری افزود: تربیت و کادرسازی خبرنگاران انقلابی و متعهد، نقش‌آفرینی خبرنگاران آموزش دیده در عرصه رسانه و تقویت روحیه بسیجی در بین خبرنگاران از اهداف برگزاری این دوره است.

وی در ادامه اظهار داشت: امسال سومین دوره آموزش خبرنگاری توسط بسیج رسانه برگزار خواهد شد.

رئيس سازمان بسيج رسانه استان زنجان با اشاره به اینکه هنوز زمان دقیق برگزاری این دوره مشخص نشده است، تصریح کرد: اما در صورت هماهنگی قبل از ماه مبارک رمضان و در غیر این صورت پس از ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با بیان اینکه در دوره قبلي 55 نفر در دوره قبلي حضور داشتند، گفت: فراخوان مربوط به ثبت‌نام شرکت‌کنندگان در این دوره منتشر شده است.

وی با اشاره به اینکه پس از پایان این دوره گواهی مربوط به شرکت‌کنندگان اعطا می‌شود، اضافه کرد: ثبت‌‍‌نام در این دوره‌ به صورت حضوری و تلفنی امکان‌‍‌پذیر است.

جعفری با بیان اینکه ثبت‌نام در این دوره رایگان بوده و هزینه‌ای دریافت نمی‌شود، اظهار کرد: در صورت هماهنگی این دوره در تیرماه برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان خاطر نشان ساخت: پیش‌بینی می‌شود، امسال نیز این دوره با حضور باشکوه اصحاب رسانه همراه باشد.

ارسال نظرات