مدیر کل کمیته امداد استان زنجان:

توسعه کمی و کیفی طرحهای مشارکتی جزو برنامه های مهم کمیته امداد استان در سالجاری است

برنامه ریزی برای استفاده از ظرفیت اقشار مختلف برای طرحهای مشارکتی از جمله طرح اکرام توسط کمیته امداد استان در سالجاری انجام شده است.
کد خبر: ۸۸۵۴۴۳۱
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه رسیدگی به ایتام از آموزه های دینی دراسلام و جزو تاکیدات و سفارشات ائمه معصومان (ع) است، گفت : برنامه های مختلفی برای حمایت از ایتام درکمیته امداد اجرا می شود .

هدایت صفری با اشاره به اینکه اجرای طرح اکرام به منظور مشارکت خیران در حمایت از ایتام نیازمند در کمیته امداد اجرا می شود، افزود: با مشارکت خیران در طرح اکرام زمینه تامین معاش ایتام تحت پوشش کمیته امداد فراهم شده و عزت نفس آنها احیاء می شود.

وی توسعه کمی و کیفی طرحهای مشارکتی از جمله طرح اکرام را جزو برنامه های مهم کمیته امداد استان در سالجاری عنوان کرد و اظهار داشت: برنامه ریزی برای استفاده از ظرفیت اقشار مختلف برای مشارکت در این طرح انجام شده است .

صفری درادامه از مشارکت 17 نفر از اعضای نظام مهندسی استان در طرح اکرام خبر داد و اضافه کرد : همچنین 70 نفر از کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان در یک اقدام خداپسندانه حامی ایتام تحت پوشش کمیته امداد استان شدند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان تعداد حامیان طرح اکرام در استان را 10هزار 500 نفر نفر اعلام کرد ، ادامه داد : این تعداد از خیران کفالت یک هزار و 600 یتیم تحت پوشش کمیته امداد را برعهده دارند.

صفری به سرانه دریافتی ماهیانه ایتام نیز اشاره کرد و گفت : در شش ماهه اول سال گذشته سرانه دریافتی هر یتیم 140هزار تومان بود که با مشارکت مطلوب حامیان این رقم در پایان سال به 208 هزارتومان رسید .

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان تصریح کرد : برنامه ریزی شده است سرانه دریافتی ایتام در پایان سالجاری به 300 هزار تومان برسد.

ارسال نظرات