همزمان با گرامیداشت ولادت امام حسین (ع):

جشن روز پاسدار در شهر آببر برگزار شد

مراسم روز پاسدار با حضور نماینده ولی فقیه در دانشگاه فرهنگیان استان زنجان، کارکنان و بازنشستگان سپاه ناحیه طارم و خانواده های پاسداران در تالار الماس شهر واقع در شهر آببر برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۴۴۴۷
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماینده ولی فقیه دانشگاه فرهنگیان زنجان طی مراسم روز پاسدار در شهر آببر طارم ضمن تبریک و گرامیداشت اعیاد شعبانیه و هفته سلامت با اشاره به اهمیت طب سنتی در اسلام گفت: در طب سنتی باید به مبنای بدن و مزاج انسانها توجه شود.

حجت الإسلام قره داغی با اشاره به شیوه درمان در طب سنتی از دیدگاه امام صادق(ع) افزود: از آن حضرت روایت است" در این شیوه ما سردی را با گرمی، گرمی را با سردی، خشکی را با تر، و تر را با خشکی درمان می کنیم".

وی اظهار داشت: تهاجم فرهنگی و تغذیه دو جنگ نرم حاکم در کشور است بنابراین جنگ نرم فرهنگی که دشمن بر ملت ما تحمیل کرده است و جنگ نرم تغذیه که دشمن خواست از زمان قاجاریه و صفویه تحمیل کند که نتوانست ولی در وضعیت کنونی توانسته است غذاهای سرد را در تغذیه ما انسانها وارد کند.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه فرهنگیان استان زنجان با اشاره به روایتی از امام صادق(ع) افزود: معدن تمام بیماریها معده بوده و ام امراض یبوست است و عناصر اربعه در عالم هوا، آتش، خاک و آب است.

فرمانده سپاه ناحیه طارم در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه خدمت ملت شریف ایران اسلامی، منویات و شاخصه های رهبر معظم انقلاب اسلامی را بهترین راهکار برای شرکت مردم انتخابات دانست.

اقبال جهانبخشی به عوامل تأمین سلامت انتخابات اشاره کرد و افزود: مشارکت عمومی و حضور همگانی ملت ایران، بصیرت عمومی و انتخاب افراد اصلح، پرهیز نامزدها از تهمت نسبت به همدیگر، پرهیز از بدبین کردن مردم نسبت به انتخابات، پرهیز نامزدها از رواج شعارهای غیرقانونی از جمله این موارد است.

فرمانده سپاه ناحیه طارم با اشاره به شاخصه های انتخاب افراد صالح از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: از جمله این ویژگی ها اینست که افراد خود را سپر مشکلات کشور قرار دهند، کشور را به دشمن نفروشند، فانی در خدمات، مصالح و منافع ملی مردم باشند.

گفتنی است، مراسم روز پاسدار با حضور نماینده ولی فقیه در دانشگاه فرهنگیان استان زنجان، کارکنان و بازنشستگان سپاه ناحیه طارم و خانواده های پاسداران در تالار الماس شهر واقع در شهر آببر برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار