کارشناس مسایل سیاسی بیان داشت: آنچه که سایه جنگ را از کشور ما دور کرد حضور مردم در صحنه دفاع از نظام بود.
کد خبر: ۸۸۵۴۴۵۸
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حسین خسروی در جمع بسیجیان شهرستان فریمان با بیان این مطلب که اگر امام حسین(ع) و قیام آن حضرت نبود، اثری از اسلام و قرآن نمی‌ماند، اظهارکرد: امام حسین (ع) با علم به این‌که پایان راه شهادت و مرگ در راه خدا است، به‌خاطر اتمام حجت با مسلمانان قیام‌کرد.

وی افزود: رهبر انقلاب نیز با وجود بی‌اعتمادی به آمریکا به مسئولان اجازه مذاکره در خصوص مسایل هسته‌ای دادند تا حجت خود را بر آنان تمام‌کنند و کسی ادعا نکند که با مذاکره می‌توانستیم مشکلات را حل‌کنیم.

خسروی با انتقاد از رفتار مسئولان در بحث هسته‌ای اظهارکرد: رئیس جمهور سال گذشته در جمع دانشجویان دانشگاه تهران اظهارکرد که ما در برجام قدم به قدم با رهبری هماهنگ بودیم که این گفته ایشان را هم رهبر معظم انقلاب و هم آقای ظریف رد کردند چرا که رهبر انقلاب تنها کلیات و خطوط اصلی مذاکره را بیان‌‌کردند و وارد جزئیات نشده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: با وجود این‌که رهبر انقلاب بارها تاکیدکردند که مسئولان اسناد مذاکرات هسته‌ای را حداقل در اختیار نخبگان کشور قراردهند متاسفانه تا به‌حال تنها یک سند از چهار سند مذاکرات در اختیار نمایندگان مجلس قرارگرفته و رئیس جمهوری از ارائه آن خودداری‌کرده‌ است.
 
وی تصریح کرد: تیم مذاکره کننده می بایست به صورت تنازعی و قدم‌ به قدم بندهای توافق را اجرا می‌کرد تا از اقدام طرف مقابل مطمئن شود اما ما تمام بندهای مذاکره را اجرا کرده‌ایم بدون این‌که طرف مقابل به تعهدات خود عمل‌کند و طبق گفته رئیس کل بانک مرکزی کشور بدهی ما را هنوز نداده‌اند و اخیراَ هم کشور انگلیس با وجود توافق‌های قبلی از وارد‌کردن کیک زرد به کشور جلوگیری‌کرد.

وی با یادآوری سخنان اخیر رهبر انقلاب تاکیدکرد: جنگ امروز ما با دشمن، جنگ اقتصادی است و کسانی که ادعادارند اگر برجام نبود دشمن به ما حمله نظامی می‌کرد حرف غلطی است چرا که حضور مردم در صحنه دفاع از نظام سایه جنگ را از کشور دورکرده‌است نه مسئولان.

کارشناس مسایل سیاسی اظهارداشت: متاسفانه دولت در اجرای اقتصادمقاومتی توفیق چندانی نداشته‌است و تکرار شعار سال از سوی رهبر انقلاب و برخی اقدامات دولت از جمله واردات بی‌رویه کالاهایی که مشابه داخلی دارد از جمله لوله که موجب اعتراض نماینده مردم اسفراین شد، حکایت از این موضوع دارد.

خسروی در ادامه با اشاره به سالروز شهادت علامه شهیدمطهری اظهارکرد: امروز وظیفه سنگین و مهم تمامی کسانی است که خواهان حفظ انقلاب هستند، مطالعه کتاب‌های استاد شهیدمطهری است که به فرموده رهبر انقلاب، مبانی فکری نظام اسلامی ما را تشکیل می‌دهد.

هادی سیاسی استان یادآورشد: رهبر انقلاب بارها تاکیدکردند که در مقابل دشمن احساس ترس نکنید و به افراد ترسو رأی ندهید، حال ببینید چه کسانی دائم می‌گویند اگر برجام نبود، حقوق کارمندها را نمی توانستیم بدهیم و در مسایل اقتصادی در مقابل دشمن احساس ضعف نشان‌دادند.

 وی اظهارکرد: نفوذ فکری دشمن و ضدانقلاب یکی از آفاتی است که شهید مطهری در سخنان خود به آن اشاره دارد و رهبر معظم انقلاب نیز بارها نسبت به این مسئله هشدار داده‌اند، بنابراین این روزها مردم باید هوشیار باشند و با آگاهی و بصیرت به فردی رأی دهند که به مبانی فکری رهبر انقلاب نزدیکتر باشد و حضور آگاهانه و حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی یکی از مصادیق دفاع از اسلام و انقلاب به‌شمار می‌رود.

وی با بیان این که در آموزه‌های دینی بر انتقاد سازنده تاکید فراوانی شده است، انتقاد از دولت را به منظور رفع نقاط ضعف و تقویت انقلاب و نظام اسلامی دانست و افزود: این به معنای ناکارآمدی دولت‌ها و ناامیدکردن مردم از نظام و انقلاب اسلامی نیست چرا که توقع داریم در نظام اسلامی دولت‌ها کمترین نقاظ ضعف را داشته باشند.

گفتنی است در پایان با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فریمان از 30 نفر از مربیان حلقه های صالحین،نظامی و عقیدتی ، هادیان سیاسی و خبرنگاران برتر بسیجی با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل‌شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها