خبرهای داغ:
مديرعامل سازمان پارك‌ها و فضاي سبز شهرداري قم مطرح کرد
مديرعامل سازمان پارك‌ها و فضاي سبز شهرداري قم گفت: سال گذشته در منطقه چهار در بوستان‌هاي كوثر، خضرنبي و زائر كه در حاشيه شهر قرار دارد، براي تكميل كمربند سبز شهر قم اقداماتي در زمينه احداث فضاي سبز جنگلي انجام شد.
کد خبر: ۸۸۵۴۴۶۶
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲
تلاش شهرداري قم براي تكميل كمربند سبز
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، پیام جوادیان با اشاره به بحث توسعه فضای سبز جنگلی در شهر قم، اظهار  کرد: سال گذشته یک ردیفی در بودجه شهرداری قم برای بحث توسعه فضای سبز جنگلی و کمربند سبز داشتیم که مبلغ این ردیف با اصلاحیه بودجه به ۴۵ میلیارد ریال افزایش پیدا کرد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم ادامه داد: از ردیف ۲۰۵۱۱ فضای سبز هم دو قرارداد عمده با هزینه بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال منعقد و کار اجرایی این قراردادها از ابتدای سال گذشته آغاز شد، این قراردادها در مناطق مختلف شهر قم همچون مناطق دو، سه و چهار که امکان احداث و توسعه فضای سبز جنگلی وجود داشت اجرا شد.

جوادیان افزود: خوشبختانه سال گذشته توانستیم که اقدامات خوبی را در بخش توسعه فضای سبز جنگی در شهر قم انجام دهیم؛ اکثر قراردادها در این بخش در مراحل پایانی قرار دارد و عملیات اجرایی این قراردادها در حال تمام شدن است.

وی با اشاره به قراردادهای احداث فضای سبز جنگلی در شهر قم، اظهار کرد: سال گذشته دو قرارداد عمده در این بخش در مناطق سه، چهار و هشت این شهر داشتیم، این مناطق قسمت عمده ای از رینگ کمربند سبز شهر قم را تشکیل می‌دهند، در منطقه سه در بوستان خلیج فارس عملیات احداث فضای سبز جنگلی ادامه دارد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم ادامه داد: سال گذشته در منطقه چهار در بوستان‌های کوثر، خضرنبی و زائر که در حاشیه شهر قم قرار دارد، برای تکمیل کمربند سبز این شهر اقداماتی در زمینه احداث فضای سبز جنگلی انجام شد، همچنین در حاشیه بلوار آیت‌الله بروجردی هم کارهایی در زمینه کاشت درخت صورت گرفت.

جوادیان در پایان خاطرنشان کرد: در منطقه هشت شهر قم هم یک قرارداد عمده در زمینه احداث فضای سبز جنگلی امضا شد که عملیات اجرایی این قرارداد تقریبا به پایان رسیده است، همچنین یک قرارداد متوسط هم سال گذشته برای ایجاد رینگ سبز در اطراف سایت پردیسان داشتیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها