یکی از اهداف راه اندازی دفتر نظارت همگانی پلیس و سامانه 197 در راستای رویکرد جامعه محوری و با هدف اجرای خگو بوطرح پلیس پاسده است.
کد خبر: ۸۸۵۴۴۷۴
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ پاسدار سید محمد قربان نژاد در  حاشیه برگزاری جلسه ارتباط مستقیم فرماندهان و مسئولان انتظامی استان با مردم در مسجد شکوهی ساری از مراجعه  60 نفر از شهروندان در جلسه ارتباط مستقیم در مسجد شکوهی ساری خبر داد.

وی افزود: در طول سال گذشته بیش از 23 هزار و 916 تماس قابل رسیدگی با مرکز 197 استان برقرار که بیشترین تماس‌ها در ارتباط با مشاوره و راهنمایی و تقدیر از عملکرد کارکنان بوده است.

قربان نژاد گفت: یکی از اهداف راه اندازی دفتر نظارت همگانی پلیس و سامانه 197 در راستای رویکرد جامعه محوری و با هدف اجرای خگو بوطرح پلیس پاسده است.

وی تصریح کرد: از سال 82 با راه ندازی دفتر نظارت همگانی پلیس در ناجا این دفتر به صورت شبانه روزی فعال بوده و به صورت زنده پاسخگوی درخواست‌های مردم است.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به اینکه پاسخگویی پلیس به درخواست‌های مردمی موجب افزایش اعتماد عمومی می‌شود، افزود: افزایش اعتماد عمومی موجب مشارکت مردمی و در نتیجه افزایش امنیت عمومی در جامعه خواهد شد.

قربان نژاد با بیان اینکه دفتر نظارت همگانی پلیس در استان آماده پذیرش و پاسخگویی به شهروندان به صورت حضوری، تلفنی و مکاتبه ای است، تصریح کرد: جلسات ارتباط مستقیم مسئولان انتظامی استان هر 15 روز یک بار در مساجد سطح شهرستان ساری و در فضای معنوی و دینی برای ارتباط بیشتر با مردم برگزار می‌شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها