مسئول نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان :

شاخصه اصلی سپاه در همه زمینه ها اطاعت از ولایت است

مسئول نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: شاخصه اصلی سپاه در تمامی حرکت‌ها اطاعت از ولایت است و این مایه افتخار برای سپاه است و به خودش می‌بالد که شاخصه اصلی این نهاد حرکت در مسیر ولایت بوده و خواهد بود.
کد خبر: ۸۸۵۴۴۸۲
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام شمس الله جلیلیان مسئول نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان ظهر امروز در نشست خبری هفته عقیدتی سیاسی سپاه که در اتاق جلسات حوزه نمایندگی سپاه استان برگزار شد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: دوازده اردیبهشت روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی سپاه است که هرکدام از آن‌ها نقش بسیار مهمی در جامعه دارند.

وی با اشاره به اینکه فرهنگیان زحمت‌کش ما زحمت تربیت نسل آینده‌ساز را به عهده‌دارند، افزود: این عزیزان ما بایستی حرکت ولایتمداری و خدمت کردن درراه خدا را از شهید مطهری الگو و محور کار خود قرار بدهند.
مسئول نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بیان کرد: سپاه یک‌نهاد مردمی و جوشیده از بطن جامعه است و رسالت وجودی سپاه، پاسداری از انقلاب اسلامی و ترویج اسلام ناب را به عهده دارد.

وی عنوان کرد: علت تشکیل سپاه حافظ از ارزش‌ها، دفاع از انقلاب و ارزش‌ها صورت گرفته است و همان‌طوری که مقام معظم رهبری فرمودند: عمل سپاه صرفاً نظامی نیست عمل سپاه سیاسی نظامی فرهنگی و امنیتی است.
جلیلیان تصریح کرد: هر جا که تهدیدی علیه نظام اسلامی بوده سپاه به‌عنوان نیروی واکنش سریع و به‌عنوان کسی که سینه سپهر ولایت، وارد عمل شده و در عرصه حاضر می‌شود.
وی اخلاص در عمل و توکل به خدا و بصیرت را رمز ماندگاری سپاه دانست و خاطرنشان کرد: پاسداران اخلاص در عمل را از اباعبدالله به الگو گرفتند و در کارشان اخلاص در عمل دارا هستند و اعتقاد و توکل سپاهیان سبب شده است که آن‌ها از دشمن نترسند؛ موقعیت‌شناسی و ولایت‌پذیری که اصل مهمی است و اگر بصیرت باشد انسان به‌موقع می‌تواند به‌موقع عمل کند و وظیفه خودش را تشخیص بدهد.
حجت‌الاسلام جلیلیان گفت: رمز و راز سلامتی سپاه ولایتمداری و بهره‌مندی از علمای دین است که در نظام تربیتی سپاه روحانیون جایگاه خاصی دارند و این دو عامل رمز موفقیت سپاه است مطیع امر ولایت بودند و بصیرت را از تفکر علمای راستین بهره بردند.
وی یادآور شد: شاخصه اصلی سپاه در تمامی حرکت‌ها اطاعت از ولایت است و این مایه افتخار برای سپاه است و به خودش می‌بالد که شاخصه اصلی این نهاد حرکت در مسیر ولایت بوده و خواهد بود.
این مسئول گفت: سپاه پیش‌قدم در لحظه‌های خطر است پرکار و کم‌ادعا هست و بی توقع است و هر جا که لازم بوده است وارد عمل شده است.
جلیلیان افزود: سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس نقش تعیین‌کننده در جنگ داشته است و در شرایط سخت تحریم با توانمندی و اقتدار ایستاد و در عرصه موشکی سایه جنگ را از سر کشور برداشت؛ در امنیت نقش کلیدی و مهمی داشت و خدمت‌گزار مردم در این زمینه است و در بعد اقتصادی سپاه فعال هست و وظیفه خود می‌داند که در عرصه‌های اقتصادی پیش‌قدم باشد.؛ در بخش عمران طرح‌های بسیار عظیم با احداث ده‌ها سد خدمات ارزنده‌ای داشته است و در بخش کشاورزی و راه‌سازی، بنادر در انتقال آب و گاز و نفت نقش مهمی داشته است داشته است.
مسئول نماینده ولی‌فقیه در سپاه استان به بحث انتخابات اشاره کرد و بیان داشت: سپاه در هر عرصه که باشد نقش خود را ایفا می‌کند و در بحث انتخابات و ریاست جمهوری؛ سپاه به‌هیچ‌وجه مصداقی وارد نمی‌شود و تمام تلاش سپاه پاسداران این است که مردم حضور حداکثری در انتخابات داشته باشند؛ امنیت و آرامش در انتخابات و سلامت انتخابات آن چیزی است که مورد سپاه است و حضور حداکثری مردم ولایت مدار در پای صندوق‌های رأی نشان‌دهنده پشتوانه قوی امت از نظام و ولایت است.

انتهای پیام/ش

ارسال نظرات