سرمایه گذار پروژه شهرک صنایع دستی نور فرصت سوزی زیادی در سال گذشته انجام داده است و شاهد بهانه های مقطعی از طرف سرمایه گذار هستیم.
کد خبر: ۸۸۵۴۴۸۶
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، شهردار زنجان در جلسه کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، با بیان اینکه سرمایه گذار پروژه شهرک صنایع دستی نور فرصت سوزی زیادی در سال گذشته انجام داده است، کفت: متاسفانه اراده لازم برای انجام کارها دیده نمی شود و شاهد بهانه های مقطعی از طرف سرمایه گذار هستیم.

حبیب یگانه با اشاره به سال ۹۱ افزود: در سال ۹۱ سرمایه گذار پروژه مدعی مشکلاتی برای صدور پروانه شد که به دستور استاندار وقت شرایط لازم برای وی مهیا شد و هم اکنون پروانه این مجموعه نیز در سال گذشته برای ۴ سال صادر شده است.

وی در ادامه با اشاره به تعلل و عدم اقدام سرمایه گذار برای برخی مسائل اداری اظهار داشت: در سال گذشته به سرمایه گذار جهت پرداخت عوارض آتش نشانی شرایط مناسبی ارائه شد که وی هیچ اقدامی انجام نداد.

شهردار زنجان تصریح کرد: وقتی اراده ای برای تسریع کار از طرف سرمایه گذار نیست شهرداری راسا نمی تواند اقدام کند.

حبیب یگانه گفت: مجموع مبلغ عوارض آتش نشانی برای سرمایه گذار با یک مبلغ پایین در نظر گرفته شد تا اقدامات اجرایی آن ادامه یابد که اقدامی صورت نگرفت.

وی در ادامه اظهار داشت: برای عدم توقف پروژه در سال ۹۱ شرایط لازم برای سرمایه گذار فراهم شد که به پیشرفت فیزیکی پروژه لطمه وارد نشود.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه پروژه شهرک صنایع دستی نور را از سال ۹۱ متوقف شد، اظهار داشت: همکاری و همراهی لازم با سرمایه گذار صورت گرفته است.

ارسال نظرات