خبرهای داغ:
مدیریت حوزه علمیه خواهران استان قزوین:

کاندیداها باید انتخابات را وسیله‌ای برای ناامیدی دشمنان بدانند

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان قزوین تصریح کرد: کاندیدا باید انتخابات را وسیله‌ای برای نامیدی دشمنان بدانند.
کد خبر: ۸۸۵۴۴۹۲
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶
رضا کاظم لو مدیریت حوزه علمیه استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارتباط با دغدغه های رهبری در استانه انتخابات بیان کرد: یکی از کارهای مهم فضای انتخابات آگاهی بخشی می‌باشد به این معنا که باید نسبت به حضور حداکثری تمام سرمایه‌ها را هزینه  کنیم.
وی با بیان اینکه حضور حداکثری دغدغه اصلی رهبری است،تصریح کرد: رهبری معظم له بارها در سخنرانی‌‌های اخیر خودت به حضور حداکثری و انتخاب اصلح و شایسته تاکید کرده‌اند که باید با شرکت در پای صندوق‌های رای دغدغه معظم له را برطرف نمائیم.
این مسئول اذعان کرد: نظام جمهوری اسلامی بر 2رکن اسلامیت و حضور حداکثری در این صحنه باشد که خواسته اصلی و اولیه حضور چشمگیر می‌باشد
کاظم لو با اشاره به بصیرت افزایی ابراز کرد: دومین نکته مهم انتخاب کاندیدای اصلح می‌باشد و اینکه مردم را تشویق به حضور کنیم و معیارهای اصلح را باتوجه به فرمایشات رهبری اجراء گردد.
مدیریت حوزه علمیه خواهران استان قزوین با اشاره به چگونگی بصیرت افزایی خاطرنشان کرد: با برگزاری جلسات مکرر،نشست‌های بصیرتی و آگاهی بخشی،بیان معیارهای فرد اصلح مدنظر معظم له در این جلسات سبب آگاهی بخشی عموم  مردم باشید.
این مسئول با اشاره به معیارهای فرد اصلح عنوان کرد: رقابت در چهارچوب نظام جمهوری،صادقانه وارد میدان سیاست شدن بطوری که کاندیدای محترم ریاست جمهوری به اندازه توان کشور به مردم وعده دهند.
کاظم لو در ادامه اضافه کرد: کاندیدا باید انتخابات را وسیله‌ای برای نامیدی دشمنان بدانند،قدرت طلب نبودن،شناسایی اطرافیان کاندیدا گویای طرز فکر و ایده کاندیدا است که اینها جزء معیارهای کاندیدای اصلح می‌باشد.
مدیریت حوزه علمیه خواهران استان قزوین افزود: باید حرف و عملکرد سال های قبل کاندیداها در راستای اسلام و انقلاب باشد و اینکه درراستای منویات و خط مش رهبری باشد.
وی با اشاره به نفوذ و دخالت دشمنان در رسانه‌های خارجی و فضای مجازی متذکر شد: دشمنان و مستکبرین همواره در پی ضربه زدن به اسلام و انقلاب هستند و با تبلیغات نادرست اعتقادات و ارزش های مردم را موردهدف قرار دادند تا توطءه های خود را به عمل برسانند.
این مسءول بیان کرد: اگر کاندیدای به فکر زیرساختهای کشور خود باشد و اینکه با توانمندی های خود در پی آبادانی و توسعه کشور باشد فرد مناسبی است ولی اگر کاندیدای به فکر کمک گرفتن از غربی‌ها و تجربیات آنان باشد مسلما مناسب ریاست جمهوری نیست.
کاظم لو در خاتمه توصیه کرد: از همه آحاد مردم تقاضا دارید با بصیرت و چشم باز در انتخابات ریاست جمهوری شرکت نمایند تا حضور پر رنگ آنان مشتی بر دهان دشمنان اسلام و انقلاب باشد.
۱۰۰۳/ت۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار