بوشهر- باغبانی با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات باعث تقویت و پشتوانه امنیت ملی کشور می شود، گفت: یکی حضور حداکثری و دیگری انتخاب اصلح از اهمیت بالایی برخوردار است
کد خبر: ۸۸۵۴۵۰۱
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دشتی ، جعفر باغبانی اظهار داشت: پاسداران سپاه در همه عرصه‌ها برای استقلال کشور و بر اساس تدابیر ولی امر مسلمین جهان ورود می‌کنند از قبیل فناوری نظامی، عمرانی، سدسازی، راه‌سازی، محرومیت زدایی، اشتغالزایی، اقتصاد مقاومتی، فرهنگی و مبارزه با آسیب‌های اجتماعی از جمله بلای خانمان سوز اعتیاد که هم اکنون یکی از برنامه‌های در حال اجرا در سطح شهرستان با عنوان طرح کرامت است.

وی با اشاره به پروژه های مختلف سپاه پاسداران گفت: یکی از این نمونه‌ها احداث پالایشگاه «ستاره خلیج فارس» است که بزرگ‌ترین پالایشگاه میعانات گازی در جهان به شمار می‌رود؛ هر جا که نیاز باشد پاسداران با تمام توان حضور داشته‌اند.

باغبانی ادامه داد: آنچه هویت اصلی پاسداری را تشکیل می دهد مردمی بودن پاسداران و سپاه است یعنی اینکه هیچگونه فاصله ای بین مردم و پاسداران وجود ندارد.

وی با بیان اینکه پاسداران از دل توده های مردم هستند و سپاه از دل مردم به وجود آمده است، یادآور شد: پاسداران همراهان راستین مردم درهمه عرصه‌ها هستند و برای پاسداری از اسلام تلاش می کنند.

این تحلیل گر سیاسی با بیان اینکه سپاه در زمان‌های گوناگون با توطئه و تهدیدات دشمن مقابله کرده است، تصریح کرد: همه مردم پاسداران انقلاب اسلامی هستند که با حضور در تمام عرصه ها از دستاوردهای انقلاب پاسداری می‌کنند.

وی با اشاره به بحث انتخابات بیان کرد: یکی دیگر از عرصه هایی که باعث پاسداری از انقلاب می شود حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای است.

باغبانی با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات باعث تقویت و پشتوانه امنیت ملی کشور می شود، عنوان کرد: یکی حضور حداکثری و دیگری انتخاب اصلح از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: مردم باید با تحقیق و بررسی که انجام می دهند فرد اصلح را انتخاب کنند و اگر ما با شناخت این کار را انجام دهیم آن وظیفه ای که شرعا به عهده داریم انجام داده ایم.

ارسال نظرات