مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله گفت: ماموریت مربیان عقیدتی و تربیتی در سپاه تقویت روحیه اعتقادی و دینی پایوران و بسیجیان است.
کد خبر: ۸۸۵۴۵۲۱
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام محمدولی رضوی‌راد مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله در دیدار جمعی از مربیان عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله با نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به عملکرد حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله گفت: مجموعه عقیدتی سیاسی و تربیتی سپاه روح‌الله براساس برنامه‌‌های ابلاغی ماموریت تقویت روحیه اعتقادی و دینی پایوران و بسیجیان را برعهده دارد.

وی افزود: در راستای ماموریت ابلاغی سال گذشته برنامه‌های خوبی با حضور اساتید اخلاق که در مباحث اعتقادی یاری‌گر ما بودند و روحانیون مطرح را اجرایی کدیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله تصریح کرد: برنامه‌ها در سه بخش اجرایی شد و همه مجموعه از مباحث اعتقادی مطرح شده بهره گرفتند که در بخش اول سال گذشته بیش از 300 نفر از پاسداران به همراه خانواده‌هایشان در دوره‌های آموزشی که در مشهد مقدس برگزار شد، شرکت کردند.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد ادامه داد: تعدادی از پاسداران نیز برای حضور در دوره‌های آموزشی به مراکز عقیدتی در قم با مرکزیت سپاه اعزام شدند و در دوره‌های آموزشی با مباحث اعتقادی، مباحث دینی و بینش سیاسی شرکت داشتند که رضایت نسبی نیز از عملکرد و برنامه‌های اجرایی داشتند.

وی افزود: بخش دیگر مجموعه نیز در مرکز سپاه روح‌الله به مدت یک هفته از حضور مربیان تعلیم و تربیت در سپاه و بسیج بهره گرفتند که در این بخش سال گذشته مبحث امر به معروف و نهی از منکر برای این عزیزان مطرح شد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله تصریح کرد: اجرای طرح «نورالمبین» با هدف ترویج فرهنگ قرآنی و برگزاری کلاس اخلاق از جمله برنامه‌هایی است که در هفته یک بار برای پاسداران برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد با ااشره به برنامه‌های اجرایی در بسیج گفت: حلقات صالحین در بسیج نیز به دنبال تقویت مباحث دینی و اعتقادی در بسیجیان است و رویکرد رئیس سازمان بسیج مستضعفین نیز تقویت مساجد است و اینکه بسیجیان با ارتباط عمیق و بیشتر با مساجد و حضور در نمازهای جماعت مباحث تربیتی برای آنان بیشتر مطرح شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات