خبرهای داغ:
به همت پایگاه مقاومت بسیج امام رضا(ع):
به همت پایگاه مقاومت بسیج امام رضا(ع) حوزه شهید رجایی ناحیه امام حسن مجتبی(ع)، به مناسبت سالروز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار و ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز، از جانبازان و پاسداران با حضور فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی(ع) در مسجد امام رضا(ع) تجلیل شد.
کد خبر: ۸۸۵۴۵۲۵
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، امیر حسین مرادی فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی(ع) در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به خصوص ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار و ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز بیان داشت: روز ولادت امام حسین(ع) به نام روز پاسدار نامگذاری شده است برای اینکه امام حسین(ع) با تمام هستی خود خالصانه به دفاع از دین خدا آمدند و با یاران با وفایش در این راه پاسداری کردند و به شهادت رسیدند و در برابر دشمنان تسلیم نشدند ایستادگی نمودند و مرگ با عزت را بر زندگی با ذلت ترجیح دادند.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس پاسداران و بسیجیان ما با شجاعت و ایثار و فداکاری که از خود نشان دادند چنان ضربه ای به دشمنان انقلاب اسلامی وارد نمودند که امروز تا نام سپاه و بسیج را می شنوند لرزه بر تن آنها می افتد و جرأت حمله به کشور اسلامی را نخواهند داشت. این ترس دشمنان به برکت خون پاک شهدایی است که با اخلاص به دفاع از دین خدا پرداختند و در این راه جان خود را فدا نمودند.

وی درادامه افزود: ما پاسداران انقلاب اسلامی با الگو گیری از زندگی امام حسین(ع) باید از انقلاب اسلامی دفاع نمائیم و گوش به فرمان ولایت فقیه باشیم تا به انقلاب اسلامی آسیبی وارد نشود تا انشاءالله این انقلاب به انقلاب منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) متصل گردد.

در پایان مراسم از جانبازان دوران دفاع مقدس و پاسداران تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها