معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه روح‌الله تاکید کرد

بزرگترین مانع تشکیل دولت اسلامی تجمل‌گرایی مسئولان است

معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه روح‌الله بزرگترین مانع تشکیل دولت اسلامی را تجمل‌گرایی مسئولان دانست و گفت: انقلابی بودن، درک مردم و جلوگیری از تجمل‌گرایی، مهم‌ترین وظیفه مسئولان در جامعه اسلامی و رمز خدمت‌رسانی درست به مردم است.
کد خبر: ۸۸۵۴۵۳۰
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام مبارک‌آبادی معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه روح‌الله در نشست مشترکی با امدادگران کمیته امداد استان مرکزی که با هدف تعامل هرچه بیشتر در جهت ارتقای سطح فرهنگی خانواده‌های تحت پوشش این نهاد حمایتی برگزار شد، فقر فرهنگی را مقدم بر فقر مادی دانست و گفت: تلاش در جهت رفع فقر فرهنگی می تواند فقر مادی را در جامعه کاهش دهد.

وی افزود: توانمندسازی فرهنگی مددجویان تحت حمایت بهترین راهکار برای حل مشکلات آنها است و اقدامات فرهنگی کمیته امداد با همکاری سایر بخش‌ها در این زمینه می‌تواند اثربخش باشد.

معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه روح‌الله تصریح کرد: دستگیری از نیازمندان یکی از ویژگی‌های بارز جامعه اسلامی است چراکه کمک به نیازمندان عبادت محسوب می‌شود و شما در این مجموعه فرصتی مناسب برای خدمت به محرومان در اختیار دارید.

حجت‌الاسلام مبارک‌آبادی با تاکید بر اهمیت مردمی بودن مسئولان در نظام اسلامی، افزود: انقلابی بودن، جلوگیری از اسراف، درک مردم و جلوگیری از تجمل‌گرایی، مهم‌ترین وظیفه مسئولان در جامعه اسلامی و رمز خدمت‌رسانی درست به مردم است.

وی شرکت در انتخابات را یک وظیفه شرعی و قانونی دانست و تصریح کرد: حضور در انتخابات یعنی علاقمند بودن به سرنوشت خود و جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنیم. بهترین پاسخ به دشمنان نظام حضور پرشور در انتخابات است.

معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه روح‌الله در پایان تلاش و همکاری در رفع محرومیت و کاهش فاصله طبقاتی را نیازمند عزم جدی همه نهادها و سازمان‌ها عنوان و تاکید کرد: رویکرد همه ما چه در کمیته امداد و چه در سپاه خدمت رسانی به مردم و اطاعت از فرمایشات مقام عظمای ولایت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار