امام جمعه کمیجان

تداوم نظام اسلامی تنها با فرهنگ ایثار و شهادت محقق می شود

امام جمعه کمیجان گفت: آحاد مردم در راستای حفظ و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت تکلیف مهمی بر عهده دارند چراکه این انقلاب به برکت خون شهدا پیروز شده و تداوم نظام اسلامی نیز تنها با فرهنگ ایثار و شهادت محقق می شود.
کد خبر: ۸۸۵۴۵۳۸
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج جمعی از اعضای حوزه نمایندگی ‌ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کمیجان به همراه امام جمعه این شهرستان با خانواده شهید «عطاالله آمره‌ای» دیدار کردند.

حجت‌الاسلام مقدسی‌پور امام جمعه کمیجان در این دیدار با اشاره به جایگاه والای شهدا و مقام معنوی رفیع جانبازان گفت: عزت و جایگاه کنونی نظام و کشور ما مدیون خون شهدا، ایثارگری جانبازان و همت بلند رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس است.

وی افزود: شهدا در راه خدا جهاد کردند و در این مسیر با خدا معامله کردند. حقیقتاً قیمت معامله شهدا با خداوند، بهشت برینی است که پروردگار به مومنان وعده کرده است و امروز حفاظت از این دستاورد، ارمغان و ارزش آبرومندانه، پاسداری از آن و حفظ بصیرت در جنگ امروز عقیده و فرهنگ است و مطمئن باشید که حضور در این جبهه نیز همان مزد شهادت را نیز به همراه خواهد داشت.

امام جمعه کمیجان تصریح کرد: خانواده‌های معظم شهدا بزرگترین یادگاران دفاع مقدس هستند و همه ما مدیون شهدا و خانواده بزرگ ایثارگران هستیم و هدف از این دیدارها هم ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و الگوگیری از این خانواده‌ها در راه مسیر معنوی زندگی است.

حجت‌الاسلام مقدسی‌پور با تاکید بر اینکه تکریم و تعظیم شعائر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بر همگان واجب است، گفت: آحاد مردم در راستای حفظ و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت تکلیف مهمی بر عهده دارند چراکه این انقلاب به برکت خون شهدا پیروز شده و تداوم نظام اسلامی نیز تنها با فرهنگ ایثار و شهادت محقق می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار