خبرهای داغ:
مسلم امینی
به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در خمینی شهر:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خمینی شهر به همراه تعدادی از کارکنان این ناحیه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و همچنین هفته معلم به دیدار امام جمعه و ریاست و کارکنان اداره اموزش و پرورش این شهرستان رفتند.
کد خبر: ۸۸۵۴۵۶۴
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خمینی شهر؛در جلسه اول از این برنامه ها که همزمان با ایام شهادت استاد علامه مرتضی مطهری هم بود، پاسداران ناحیه مقاومت بسیج سپاه خمینی شهر از محضر شیخ عباس رحیمی-امام جمعه این شهرستان- بهره بردند.

امام جمعه شهرستان خمینی شهر در این دیدار گفت: چشم اگر ضعیف باشد، نمیتواند راه را نشان بدهد و مجموعه عقیدتی سیاسی در سپاه به منزله همین چشم است.

رحیمی افزود:مبحث نفوذ در حوزه های علمیه را باید جدی گرفت و تاکید می کنم که استفاده از نیروهای همسو و انحراف از درون، هدف اصلی دشمن در بحث نفوذ است.

عباس رحیمی با اشاره به اینکه ماموریت اصلی مجموعه عقیدتی سیاسی در این نهاد تغذیه فکری و اعتقادی و بصیرتی آحاد کارکنان و بسیجیان می باشد افزد: اگر تقوا سست شود، اسیب زیاد می شود و متذکر می شوم که باید درس خداشناسی و معادشناسی را نسبت به زمان اوائل انقلاب تقویت نمایید.

گفتنی است به همین مناسبت چنین دیداری هم با آقای بدیهی-ریاست آموزش و پرورش شهرستان- و شورای این اداره صورت پذیرفت و این ایام را گرامی داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها