لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور؛

شکست شهرداری اراک برابر شیمیدر تهران/کار صعود شهرداری به بازی پنجم کشیده شد

تیم بسکتبال شهرداری اراک در ادامه دیدارهای خود در مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر مقابل شیمیدر در دیداری نزدیک و نفس گیر مغلوب شد.
کد خبر: ۸۸۵۴۵۹۰
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی در دیدار چهارم مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال تیم شهرداری اراک که دو دیدار ابتدایی خود در این مرحله را با پیروزی و بازی سوم را با شکست سپری کرده بود، از ساعت ۱۸ در تالار بسکتبال آزادی تهران به مصاف شیمیدر رفت و در پایان 87 بر 83 مغلوب شد.
 
در کوارتر نخست این مسابقه این تیم میزبان بود که از شهرداری با نتیجه 26 - 20 پیش افتاد.
 
در کوارتر دوم و بازهم تیم شیمیدر که بر خلاف بازی قبل در این کوارتر شکست خورده بود با حساب 36- 41 بازی برد تا با خیال راحت به رختکن برود.
 
در کوارتر سوم بازهم شیمیدری ها بازی را بهتر آغاز کردند و توانستند 65- 53 از حریف قدرتمند خود با اختلاف 12 امتیازی پیشی بگیرند و این کوارتر نیز مانند دو کوارتر قبلی پیروز شوند.
 
نبرد پایاپای دو تیم به همین جا خلاصه نشد و در کوارتر چهارم دو تیم امتیاز به امتیاز پیش رفتند که تیم شهرداری در پنج ثانیه مانده به بازی اختلاف را به عدد دو رساند
 
تلاش های شاگردان کسایی پور نیز در دقایق واپسین بی نتیجه بود و در پایان شیمیدر 87 بر 83 پیروز این دیدار شد.
 
شهرداری اراک در دیدار سوم خود که عصر دیروز برگزار شد، در وقت های معمول با نتیجه 79-79 مساوی و بازی به وقت های اضافه کشیده شد و تیم شیمیدر با حساب 91 بر 87 پیروز شد.
 
بدین ترتیب در پایان دیدار چهارم ، حساب این دیدار در مجموع ۲ بر 2 شد تا کار به بازی پنجم و پایانی بکشد ، بازی پنجم عصر روز جمعه  از ساعت ۱۶ در سالن 2500 نفری مجموعه ورزشی امام خمینی (ره) اراک برگزار خواهد شد.
 
بازی های این مرحله بصورت سه از پنج برگزار می شود و اگر شهرداری بتواند در دیدار روز جمعه  پیروز شود به مرحله نیمه نهایی و جزو چهار تیم پایانی صعود می کند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات