مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان:
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: 3 تیم پزشکی سازمان بسيج جامعه پزشكي لرستان با مساعدت کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان دلفان به منطقه محروم اتیوند از توابع شهرستان دلفان اعزام شدند.
کد خبر: ۸۸۵۴۶۱۱
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۸



نبی اله شمس بیرانوند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت اعیاد شعبانیه با مساعدت کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان دلفان 3 تیم پزشکی به منطقه محروم اتیوند از توابع شهرستان دلفان اعزام شدند.

وی افزود: این تیم که شامل پزشکان عمومی، ماما، پرستار، داروساز، کارشناس مبارزه با بیماری‌ها تیم را برای ارائه خدمات رایگان به مردم این منطقه همراهی کردند.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان با اشاره به خدمات پزشکی در این اعزام گفت: علاوه بر ویزیت رایگان دارو نیز به‌صورت رایگان ارائه شد.

وی بابیان اینکه با اعزام این تیم پزشکی به منطقه حداقل به 400 نفر خدمت‌رسانی و بیش از 600 نوع خدمت ارائه‌شده است، افزود: علاوه بر خدمات درمانی پایش قند خون و فشارخون، مشاوره و خدمات مامایی همراه با توزیع خمیردندان و مسواک به ساکنین این منطقه به‌طور رایگان ارائه شد.
شمس با اشاره به دیگر خدمات در این اعزام گفت: در این اعزام برنامه‌ی آموزش آشنایی با بیماری‌های عفونی، آموزش بهداشت دهان و دندان و راه‌های پیشگیری توسط کارشناسان مربوطه و توزیع اقلام بهداشتی موردنیاز و آموزش‌های فرهنگی از دیگر خدمات خداپسندانه بوده است.


انتهای پیامش/

ارسال نظرات