معاون حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان :
پذیرایی از مسافران وشهروندانی که از ناوگان حمل ونقل عمومی جاده ای استان زنجان استفاده می کنند باید شایسته ومطلوب باشد.
کد خبر: ۸۸۵۴۶۱۷
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان درجلسه کارگروه ارتقا سطح خدمات به مسافران ناوگان حمل و نقل برون شهري استان زنجان گفت: شرکتهای حمل ونقل مسافربری استان زنجان موظف هستند تا عرض مدت سه ماه نسبت به ساماندهی نحوه پذیرایی از شهروندانی که از ناوگان حمل ونقل عمومی جهت تردد استفاده می کنند ،اقدام نمایند.

محمد رضا آقاخانی گفت: پذیرایی از مسافران وشهروندانی که ازناوگان حمل ونقل عمومی جاده ای استان زنجان استفاده می کنند باید شایسته ومطلوب باشد و براین اساس به شرکتهای حمل ونقل مسافراستان سه ماه فرصت داده شد تا نسبت به ساماندهی مطلوب وضعیت پذیرایی درناوگان خود اقدام نمایند.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان دراین جلسه که با حضور برخی از نمایندگان شرکتهای مسافربری برگزارشد با اشاره به شبکه سیر افزود: جلب رضايت مسافران دريك فضاي رقابتي سالم وبابه كارگيري ازوسايل نقليه باكيفيت وايمن وبهره گيري ازرانندگان آموزش ديده وماهرودرمجموع ارتقا خدمات به مسافرین مهمترین هدفی است که دراجرای طرح شبکه سیر درکشوردنبال میشود وما نیزدراستان زنجان به دنبال اجرا ی مطلوب این طرح هستیم .

وی خاطرنشان ساخت :به منظور ارتباط هرچه بهتر وسریعتر وهمچنین انتقال شکایت وانتقادات مسافران ازروند خدمت رسانی شرکتهای مسافربری استان زنجان به اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان ،کلیه شرکتها موظف هستند ازاین پس نسبت به درج سامانه پیامکی دریافت انتقادات وپیشنهادات این اداره کل درپشت برگه های بلیط خود اقدام کنند .

آقاخانی افزود:افزایش کنترل های نامحسوس ناوگان حمل ونقل عمومی جاده ای استان زنجان نیز ازبرنامه هاییست که درسال 96 با جدیت پیگیری خواهد شد .

ارسال نظرات