مراسم نهضت روشنگری با حضور مهمان کشوری، اهالی و شورای اسلامی شهر چورزق، بسیجیان و سایر مسئولین ادارات شهرستان طارم در محل مسجد امام حسین(ع) شهر چورزق برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۴۶۲۰
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، کارشناس مسائل سیاسی در مراسم نهضت روشنگری ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و فرا رسیدن میلاد منجی عالم بشریت خدمت ملت شریف ایران اسلامی با اشاره به روایتی از حضرت امام حسین(ع) گفت: عقل انسان کامل نمی شود مگر اینکه از حق پیروی کند آنهم در تمام زمینه ها که حق تعالی برای انسانها رقم زده است.

حجت الإسلام محمدجواد باقریان افزود: تمام کارها و اموراتی که انسانها در زندگی روزمره انجام می دهند از سه حالت خارج نیست عالمانه، جاهلانه یا غافلانه است.

وی با اشاره اهمیت انتخابات در کشور اظهار داشت: در زمینه انتخابات باید عالمانه عمل کنیم تا بتوانیم صره از ناصره و قوی از ضعیف را به خوبی تشخیص دهیم.

حجت الإسلام باقریان انتخابات در کشور اسلامی را یک امر واجب و ضروری دانست و افزود: حضور حداکثری و انتخاب اصلح از اصول اصلی انتخابات یک کشور است.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه مهمترین راهکار در انتخابات شاخصه های رهبریست گفت: ایشان بارها به کلمه تهاجم فرهنگی دشمن اشاره کرده و آن را بالاترین و سخت ترین نوع نفوذ دانسته و خطاب به ملت ایران فرموده اند: توجه داشته باشید دشمن با ابزارهای گوناگون اعتقادات، روح استقلال طلبی و آرمانهای انقلاب را نشانه رفته است.

وی همچنین حضور در انتخابات را یک امر لازم و ضروری دانست و افزود: انتخابات یک امر حساس و سرنوشت ساز است آگاه باشیم اگر یک قدم عقب نشینی کنیم دشمن ده قدم جلوتر آمده و سرنوشت کشور را بدست خواهد گرفت.

باقریان تصریح کرد: یکی از اصول اساسی انتخابات در کشور انتخاب فرد اصلح است باید کسی را انتخاب کنیم که به معضل بیکاری جوانان، مسکن و مشکلات معیشتی مردم و ازدواج جوانان توجه ویژه داشته باشد.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اهمیت و قابلیت های فضای مجازی در کشور اظهار داشت: طبق آمار بدست آمده ۵۳ درصد از مردم کشور ما امروزه با فضای مجازی و تلگرام سر و کار دارند بنابراین باید توجه داشته باشند که استفاده عالمانه از این فرصت ایجاد شده را داشته باشند.

ارسال نظرات