مسئول تأیید صلاحیت حوزه نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه کوهدشت:

ضرورت رعایت قانون و اخلاق‌مداری در جامعه توسط کاندیداها

مسئول تأیید صلاحیت حوزه نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه کوهدشت گفت: برای برگزاری یک انتخابات سالم مسئولین، کاندیداها و آحاد مردم باید مؤلفه‌هایی را رعایت کنند ازجمله آن‌ها مؤلفه‌های رعایت قانون و اخلاق‌مداری در جامعه است.
کد خبر: ۸۸۵۴۶۲۱
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سرهنگ جمالزاده در نشست سیاسی فرمانده پایگاه‌ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهید صیاد شیرازی سپاه ناحیه کوهدشت به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: هر کشوری برای پیشرفت نیاز به وجود سلایق مختلف و نظرات متفاوت دارد و یکنواختی در هر موضوعی ممکن است موجب رکود و عقب‌ماندگی در جامعه شود چراکه باوجود سلایق و نظرات مختلف است که جامعه مسیر پیش‌روندگی را پیدا می‌کند.

وی افزود: انتخابات و تبلیغات انتخاباتی برای این است که گروه‌ها، جریان‌ها و احزاب سیاسی عملکرد یکدیگر را نقد منصفانه کنند تا جامعه با روند رشد سیاسی بتواند بهترین شیوه را برای رشد و شکوفایی جامعه به کارگیرد.

مسئول تأیید صلاحیت حوزه نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه کوهدشت با اشاره به اینکه انتخابات نشانه دموکراسی در هر کشوری است، بیان کرد: برای برگزاری یک انتخابات سالم مسئولین، کاندیداها و آحاد مردم باید مؤلفه‌هایی را رعایت کنند ازجمله آن‌ها مؤلفه‌های رعایت قانون و اخلاق‌مداری در جامعه است، در جامعه اسلامی ما علاوه بر قانون و اخلاق پایبندی به آموزه‌های اسلام نیز لازم و ضروری است.
وی بابیان اینکه پیدا کردن اصلح از صالحین خیلی مشکل نیست، خاطرنشان کرد: برای رسیدن به اصلح راه‌های گوناگونی وجود دارد یکی از این راه‌ها شناخت اصلح با استفاده از دیدگاه دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی است که اگر دشمن از کسی تعریف کرد یا باکسی مخالف بود عکس نظر دشمنان همان ثواب می‌شود.
جمال‌زاده بیان کرد: حضور تمامی آحاد جامعه در انتخابات از همه گروه‌ها و جریان‌های احزاب سیاسی درون نظام به معنی شکست دشمن و پیروزی مردم انقلابی ایران اسلامی است.
در ادامه این نشست ابوذر گراوند هادی سیاسی حوزه شهید صیاد شیرازی به بایدها و نبایدهای انتخاباتی اشاره کرد و همه بسیجیان را به شرکت گسترده در انتخابات شورا و ریاست جمهوری پیش رو دعوت کرد.

 

انتهای پیام/ش

ارسال نظرات
آخرین اخبار