خبرهای داغ:
آیت‌الله علوی گرگانی:

فقر و فاصله طبقاتی نتیجه اختلاف و درگیری در جامعه است

مرجع تقلید شیعیان گفت: اگر دامنه اختلافات در جامعه تا این اندازه گسترده نبود شاهد این مقدار فقر و فاصله طبقاتی نبودیم.
کد خبر: ۸۸۵۴۶۲۸
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۸
فقر و فاصله طبقاتی نتیجه اختلاف و درگیری در جامعه است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی شامگاه امشب در دیدار فرمانده، نماینده ولی فقیه و اعضای ستاد گرامیداشت هفته عقیدتی سپاه استان قم، که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد با اشاره به اعیاد ماه شعبان اظهار داشت: باید بیشترین استفاده را از ایامی که منسوب به خداست را ببریم.

وی با اشاره به آیه‌ای از قرآن گفت: نزد  خداوند ایامی هستند که دارای ارزش و اعتبار بیشتری است که به ایام‌الله معروف است که نخستین آن‌ها  روز قیامت، دوم رجعت اهل‌بیت (ع) و سوم روز ظهور امام زمان (عج) است و ما در انتظار چنین روزی هستیم.

مرجع تقلید شیعیان  با اشاره به  امتیازات یوم‌الله نسبت به ایام عادی دیگر تأکید کرد: ظهور امام زمان (عج) بزرگ‌ترین روز الهی است و این تنها به دست با لیاقت اهل‌بیت (ع) شدنی است و وظیفه ما مقدمه‌چینی چنین روز مبارکی است.

وی با اشاره به تبعات منفی  اختلاف و درگیری در جامعه تأکید کرد: اگر اختلافات در جامعه تا این حد گسترده نبود امروز تا این اندازه شاهد فقر و فاصله طبقاتی در جامعه نبودیم.

مرجع تقلید شیعیان بابیان خصوصیات پاسدار واقعی تصریح کرد: حفظ حریم پاسداری بسیار سخت است نباید کاری را انجام بدهیم که در جامعه سوء‌ظن نسبت به این لباس و جایگاه وارد شود.

وی با اشاره به جایگاه عمل در دین اسلام گفت: خداوند به هرکس که اهل عمل و کار باشد ظرفیت خواهد داد و تعارفی با فردی در این زمینه ندارد.

فقر و فاصله طبقاتی نتیجه اختلاف و درگیری در جامعه است
ارسال نظرات
آخرین اخبار