خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در همایش حکمت مطهر سپاه جلفا، شاه کلید حل مشکلات اقتصادی کشور را داشتن مدیریت جهادی و ترویج تفکر انقلابی در نظام اسلامی عنوان کرد.
کد خبر: ۸۸۵۴۶۴۴
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن کاملی فر تاکید کرد: امروز مساله اصلی کشور، برخی مسایل حاشیه ای و ... نیست بلکه مساله اصلی کشور ترویج روحیه انقلابی، تفکر انقلابی و جهت گیری انقلابی است.

وی خاطرنشان کرد: هر جا یک مدیریت متدین انقلابی کارآمد داشتیم آنجا کارها پیش رفته و موفقیت حاصل شده، ولی هرجا مدیریت ضعیف، بی انگیزه، نا امید، غیر انقلابی و غیر متدین بوده است آنجا با مشکل مواجه شدیم.

حجت الاسلام کاملی فر اظهار داشت: اگر ما می خواهیم در زمینه اقتصادی، تحولی ایجاد کنیم، تولید و اشتغال را رونق دهیم و جهشی در وضعیت اقتصادی ایجاد کنیم راهش این است که مدیریت جهادی و تفکر انقلابی داشته باشیم.

این مقام مسئول اضافه کرد: اگر تاکنون با همه مشکلات و گرفتاری ها، تهدیدات، فشارها و توطئه های شیطانی از ناحیه قدرت های بزرگ پیروز بودیم در سایه رهبری حضرت امام(ره)، تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب، ایستادگی مردم، روحیه انقلابی و جهت گیری انقلابی بوده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه برخی ادعا می کنند برجام سایه شوم جنگ را برطرف کرده، تصریح کرد: قرار نبود برجام، سایه شوم جنگ را برطرف کند این وظیفه نیروهای مسلح است که به شکر خدا، فرزندان این انقلاب، آنچنان از اقتدار، قدرت و توانمندی برخوردارند که هیچ کشوری و هیچ قدرت نظامی، جرات تجاوز و تعدی به میهن اسلامی را نمی دهد.

حجت الاسلام کاملی فر گفت: در سایه وحدت و تبعیت از ولایت، حمایت و پشتیبانی از ولایت، موقعیت ممتازی و بی نظیر برای اسلام ناب و برای مکتب تشیع و اسلام ایجاد شده است.

وی اظهار داشت: قدرت و اقتدار و توانمندی که امروز مکتب تشیع از آن برخوردار است و قدرت نفوذ و تاثیرگزاری و قدرت الهام بخشی که این مکتب دارد این مکتب را از سایر مکتبها جدا کرده است.

ارسال نظرات