مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه شهید مطهری را الگوی عملی جامعه انقلابی معرفی و اظهار کرد: هر کس می خواهد به این اسلام، انقلاب و ملت خدمت کند باید همچون شهید مطهری باشد.
کد خبر: ۸۸۵۴۶۵۷
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۹

حجت الاسلام حسن امیرنژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، شهید مطهری(ره) را تربیت یافته مکتب اهل بیت و انقلاب اسلامی دانست.

وی با تاکید بر اینکه شهید مطهری یک مبارز واقعی در برابر جبهه ظلم، کفر، انحاف و التقاط بود، افزود: ایشان همیشه خود را فدایی امام(ره) و ولایت تلقی کرده، مدافع اسلام ناب بوده و حافظ منافع انقلاب اسلامی بود و راه و حرکت انقلابی حضرت امام(ره) را دنباله روی می کرد.

حجت الاسلام امیرنژاد اضافه کرد: این شهید بزرگوار، الگوی عملی آحاد جامعه به خصوص نخبگان و خواص می باشد و هر کس می خواهد به این اسلام و انقلاب و ملت خدمت کند باید رفتار و کردارش مثل شهید مطهری باشد.

ویبا بیان اینکه در طول تاریخ، علما وظیفه خطیر و سنگین حفاظت و صیانت از دین و هدایت جوامع بشری را به عهده داشته اند، اظهار کرد: علما همواره راه انبیای الهی را در پیش گرفته و به آن عامل بوده اند.

حجت الاسلام امیرنژادبا بیان اینکه برنامه های متنوعی در طول هفته عقیدتی سیاسی در راستای آشناسازی جوانان با افکار و اندیشه های ناب شهید مطهری و الگوسازی ایشان در سپاه میانه اجرا می شود، برگزاری همایش ها و نشست های فرهنگی، سیاسی و اعتقادی، برگزاری مسابقات فرهنگی در فضای مجازی و مسابقات کتابخوانی از کتب و مقالات شهید مطهری را از جمله این برنامه ها بر شمرد.

وی ادامه داد: همچنین همایش تجلیل از مربیان نمونه حوزه ها و شهرستان، دیدار از خانواده شهدا و غبارروبی مزار مطهر شهدا، دیدار با علمای شهید و حضور در مدارس و تبریک هفته معلم به فرهنگیان و مدیران از دیگر برنامه های مهمی است که در طول هفته عقیدتی سیاسی اجرا خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها