نماینده مردم بهاباد، بافق، ابرکوه، خاتم و مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: پیشرفت کشور تنها با تکیه به ظرفیت‌های داخل امکان‌پذیر است.
کد خبر: ۸۸۵۴۶۷۶
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد، محمدرضا صباغیان عصر امروز در جمع کارگران کارخانه آرون پاد بهاباد با تبریک اعیاد شعبانیه و روز جهانی کار و کارگر به فلسفه کار و نقش کارگر در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: لازم است با حمایت از تلاش سرمایه‌گذاران در راستای اقتصاد مقاومتی، ضابطه‌مندی بکارگیری نیروهای کار انجام شود.

نماینده مردم بهاباد، بافق، ابرکوه، خاتم و مهریز در مجلس شورای اسلامی از کارگران به عنوان یکی از نیروهای انسانی ارزشمند هرجامعه یاد کرد و گفت: تکریم این قشر به عنوان نیروهای انسانی با تجربه، سبب ایجاد انگیزه و نشاط در سایر نیروهای انسانی مشغول به کار می‌شود.

صباغیان با بیان اینکه قشر کارگر باید از چتر حمایتی خاص تشکل‌ها برخودار باشند، گفت: تشکیل کارگروه‌ها و تشکل‌های کارگری می‌تواند مشکلات و معضلات جامعه کارگری را هرچه سریع‌تر مرتفع کند.

وی با بیان اینکه کار به عنوان جوهر وجودی انسان، موتور محرکه هر جامعه‌ای محسوب میشود و بشر از همان آغاز در تلاش و کوشش بود تا علاوه بر برآورده کردن نیازهای روزمره، بقای خویش را رقم زند، گفت: کارگران سرمایه‌های اجتماعی هر جامعه‌ای محسوب می‌شوند و از عوامل رشد و پیشرفت اقتصادی کشور به شمار می‌روند.

نماینده مردم بهاباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنی از امام راحل که فرمود کشاورزان و کارگران اساس استقلال کشور هستند، افزود‌: این قشر هیچگاه در برابر مشکلات سر خم نکرده و از کمترین بهره‌ها بیشترین استفاده را در تولید داشته‌اند.

صباغیان با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد مقامتی تولید و اشتغال گفت‌: کارگران مهمترین عامل در تحقق اقتصاد مقاومتی به ویژه تولید و اشتغال مدنظر مقام معظم رهبری هستند.

وی مهم‌ترین نقشی که کارگران بر عهده دارند در زمینه اقتصاد است، گفت‌: نقش کارگر در سراسر کشور در تولید و اهداف اقتصادی بی‌بدیل است.

صباغیان پیشرفت کشور را تنها با تکیه به ظرفیت های داخل امکان‌پذیر دانست و با بیان اینکه کارگران میهن اسلامی ما همیشه در دو سنگر دفاع از میهن، کار و تولید نقش اساسی را به عهده دارند، گفت: هفته کارگر فرصت بسیار مغتنمی است که از زحمات این تلاشگران تشکر و قدردانی کنیم.


ارسال نظرات